Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26325| Title: | Розвиток сенсорних здібностей в дітей молодшого дошкільного віку під час інтегрованих занять |
| Authors: | Макарська, Ярослава Юріївна |
| Affiliation: | 012 Дошкільна освіта Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти |
| Bibliographic description (Ukraine): | Макарська Я. Ю. Розвиток сенсорних здібностей в дітей молодшого дошкільного віку під час інтегрованих занять : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 012 Дошкільна освіта / наук. кер. О. Г. Ємчик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 86 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 9-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Ємчик, Олександра Григорівна |
| Keywords: | сенсорні здібності інтегровані заняття |
| Abstract: | Магістерська робота присвячена комплексному дослідженню розвитку сенсорних здібностей дітей молодшого дошкільного віку під час інтегрованих занять. Розкрито психофізіологічні основи та зміст розвитку сенсорних здібностей у дітей молодшого дошкільного віку, котрий визначено як процес вдосконалення і формування навичок сприйняття і обробки інформації, яка надходить через органи чуття: зір, слух, дотик, смак і запах. Визначено критерії та показники розвитку сенсорних здібностей у дітей 3-4 років. Серед них виділено такі критерії: зорове сприйняття, слухове сприйняття, дотикове сприйняття, смакове сприйняття, нюхове сприйняття, просторове сприйняття, специфічне сприйняття. Для визначення реального стану розвитку сенсорних здібностей дітей молодшого дошкільного віку розроблено також характеристики відповідних рівнів – високого, середнього та низького. У результаті експериментального дослідження встановлено необхідність цілеспрямованої роботи з розвитку у дітей молодшого дошкільного віку сенсорно-пізнавальної компетентності. Теоретично обґрунтовано і апробовано експериментальну методику розвитку сенсорних здібностей у дітей молодшого дошкільного віку під час інтегрованих занять. Визначено, що методика буде ефективною за таких педагогічних умов: створення відповідного інтегрованого сенсорно-пізнавального середовища закладу дошкільної освіти; управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26325 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| makarska_2024.pdf | 688,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.