Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26323| Назва: | Формування пізнавального інтересу в дітей старшого дошкільного віку в освітньо-ігровому просторі закладу дошкільної освіти |
| Автори: | Камінська, Антоніна Олександрівна |
| Приналежність: | 012 Дошкільна освіта Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти |
| Бібліографічний опис: | Камінська А. О. Формування пізнавального інтересу в дітей старшого дошкільного віку в освітньо-ігровому просторі закладу дошкільної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 012 Дошкільна освіта / наук. кер. О.С.Семенов; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 93 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 9-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Семенов, Олександр Сергійович |
| Теми: | пізнавальний інтерес освітнє розвивальне середовище |
| Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота є теоретико-експериментальним дослідженням формування пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку в умовах освітнього середовища закладу дошкільної освіти У магістерській роботі визначається важливість розвитку пізнавального інтересу дітей дошкільного віку; розглядається важливість, особливості організації та значення ігрової діяльності у розвитку пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку; наводяться дані експериментального дослідження розвитку пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку. Аналіз наукових теоретичних досліджень та підходів уможливив зробити висновок, що пізнавальний інтерес – це самостійна, ініціативна діяльність дитини, зорієнтована на пізнання навколишньої дійсності і обумовлена необхідністю розв’язання пізнавальних завдань, які поставлені перед нею в конкретних ситуаціях. У роботі встановлено, що пізнавальний інтерес дошкільника – це така активність, яка формується та розвивається в процесі різноманітних видах діяльності та впливає на формування цілісного уявлення про навколишній світ. У роботі теоретично визначені та обґрунтовані умови, засоби та методи формування пізнавального інтересу старших дошкільників в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти засобами гри. За результатами науково експериментального пошуку у магістерському дослідженні представлені методичні розробки щодо формування пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку засобами гри в умовах ЗДО |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26323 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kaminska_2024.pdf | 950,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.