Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26313| Title: | Формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у Новій українській школі |
| Authors: | Богайчук, Богдана Сергіївна |
| Affiliation: | 012 Дошкільна освіта Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти |
| Bibliographic description (Ukraine): | Богайчук Б. С. Формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у Новій українській школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 012 Дошкільна освіта / наук. кер. В. З. Антонюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 77 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 9-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Антонюк, Володимир Зіновійович |
| Keywords: | наступність шкільна зрілість |
| Abstract: | Магістерська робота складається з двох розділів. У першому розділі розглянуто теоретичні засади формування емоційно-вольової готовності дітей до навчання в НУШ. Зокрема, розкрито сутність понять «наступність», «шкільна зрілість», «емоція», «воля». Охарактеризовано сутність і структуру феномена «емоційно-вольова готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в Новій українській школі» та обґрунтовано зміст, структуру та рівні емоційно-вольової готовності дітей дошкільного віку в пізнавальній та руховій активності. Другий розділ присвячений експериментальному дослідженню особливостей формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників під час пізнавальної та рухової активності. Висвітлено особливості організації, методику проведення та проаналізовано результати експериментального дослідження. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26313 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| bogaychuk_2024.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.