Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26296| Назва: | Організаційно-методичні умови впровадження диференційованого викладання в закладах загальної середньої освіти. |
| Автори: | Ткачук, Надія Михайлівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент |
| Бібліографічний опис: | Ткачук Н. М. Організаційно-методичні умови впровадження диференційованого викладання в закладах загальної середньої освіти. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Рівне, 14 грудня 2023 р.). Рівне : О. Зень, 2023. С. 155-158 . |
| Конференція/захід: | Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини |
| Дата публікації: | 14-гру-2023 |
| Дата внесення: | 9-гру-2024 |
| Країна (код): | UA |
| УДК: | 57:613/614: [37:001.895] (08) |
| Теми: | диференційоване викладання умови освітній процес інклюзивна освіта |
| Діапазон сторінок: | 155-158 |
| Короткий огляд (реферат): | В матеріалах акцентовано увагу на важливості впровадження технології диференційованого викладання в освітньому процесі ЗЗСО. Запропоновано зміст та особливості реалізації організаційно-педагогічних умов щодо технології. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26296 |
| Перелік літератури: | 1. Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Педагогічні технології інклюзивного навчання. Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. 160 с. 2. Про освіту : Закон України від 05.09.2017. № 2145-VІІІ. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 3. Самойлова І. В. Організація диференційованого викладання в умовах інклюзивного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. № 74. Т. 2. С. 58–62. 4. Софій Н. З. Організаційно-педагогічні умови інтегрованого супроводу учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.03. Київ, 2017. 23 с. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| conf_rivne.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.