Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПовар, О.-
dc.contributor.authorPovar, О.-
dc.date.accessioned2013-12-16T13:11:07Z-
dc.date.available2013-12-16T13:11:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПовар О. Мотиваційно-ціннісне ставлення студентів університетів до фізичного виховання й спорту / О. Повар // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2012. - № 1(17). – C. 50–55.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2595-
dc.description.abstractУ статті визначено мотивацію та рівень інтересу до занять фізичною культурою та спортом студентів університетів; науково обґрунтовано необхідність розробки концепції та програми стимулювання зацікавленості молоді у веденні здорового способу життя, які б передбачали взаємозв’язок усіх компонентів навчального процесу в умовах дотримання визначеної мети, завдань, принципів, методів, засобів, форм та етапів навчання. Завдання дослідження – теоретично обґрунтувати ефективність змісту, засобів і методів формування мотиваційно-ціннісного ставлення до потреби фізичного вдосконалення в студентів університетів у процесі занять фізичною культурою. Результати спостережень та опитування свідчать, що рівень інтересу студентів до фізичного виховання й спорту невисокий. Протягом навчального процесу в університеті спостерігається тенденція зниження інтересу студентів до фізичного виховання та спорту. Мотиви занять фізичними вправами респондентів різні. На перше місце студенти ставлять мотив покращення здоров’я. Це можна пояснити їх обізнаністю щодо позитивного впливу фізичних вправ на стан здоров’я. Значна частина молоді виконує фізичні вправи для підвищення фізичної підготовленості або покращення будови тіла. Потрібно зазначити, що мотив “мати гарну будову тіла” переважає в жінок, а “прагнення підвищити фізичну підготовленість” – у чоловіків. . In the artilcle motivation and level of interest towards physical education classes and sport among students is defined, scientifically is grounded the necessity of conception development and program stimulation of youth interest in leading healthy lifestyle that would foresee interconnection of all the components of studying process under conditions of observance definite aim, tasks, principles, methods of formation of motivational-value attitude towards necessity of physical improvement among students of universitiesin during classes of physical culture. Results of observations and questionaries show that the level of interest among students in physical education and sport is not high. During an academic year at the university occurs a tendency towards decreasing of students interest in physical education and sport. Motives of doing physical exercises among respondents are different. The first place students are giving to health improvement. This can be explained by the fact that students are well informed about positive influence of physical exercises for increasing of physical proficiency and body structure improvement. The motive “to have better body” predominates among women and “desire to improve physical proficiency” predominates among men.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectуніверситетuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectспортuk_UK
dc.subjectсамостійністьuk_UK
dc.subjectініціативаuk_UK
dc.subjectінтересuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectнавчально-тренувальна діяльністьuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjectuniversityuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectsportuk_UK
dc.subjectindependenceuk_UK
dc.subjectintiativeuk_UK
dc.subjectinterestuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UK
dc.subjectstudy-training activityuk_UK
dc.titleМотиваційно-ціннісне ставлення студентів університетів до фізичного виховання й спортуuk_UK
dc.title.alternativeMotivational-Value Attitude of Students at Universities Towards Physical Education and Sportuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.037-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot10.pdf266,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.