Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25939| Title: | Лінгводидактичні засади формування професійної лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів НУШ у процесі вивчення мовознавчих освітніх компонентів |
| Authors: | Каптур, Галина Антонівна |
| Affiliation: | Кафедра теорії і методики початкової освіти |
| Bibliographic description (Ukraine): | Каптур Г. Лінгводидактичні засади формування професійної лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів НУШ у процесі вивчення мовознавчих освітніх компонентів. Педагогічна освіта: методологія, теорія, технології (17-18 жовтня 2024 року). Умань, 2024. С. 99-104. |
| Conference/Event: | Педагогічна освіта: методологія, теорія, технології |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 5-Dec-2024 |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
| Page range: | 99-104 |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25939 |
| References (Ukraine): | 1.Каптур Г. А. Художній текст як засіб формування творчо- 104 естетичних цінностей у майбутніх учителів початкових класів. Наукові праці національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки. Вип. 42. Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2016. С. 216–220. 2.Мамчур Л. І. Текст як засіб формування комунікативної компетентності учнів. Теоретична і дидактична філологія. 2010. Вип. 8. С. 222– 231. 3.Семеног О. М. Навчання української мови і літератури у вимірах ключових компетентностей: методичний посібник. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. 212 с. 4.Шелехова Г. Т. Урахування сучасних підходів до навчання української мови учнів 8-9 класів ЗНЗ. Українська мова і література в школі. 2015. № 2. С. 2–7. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kaptur_2_2024.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.