Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25901| Title: | Інноваційні методи вивчення другорядних членів речення в ЗЗСО (на матеріалі творів волинських письменників) |
| Authors: | Теребейко, Мирослава Андріївна |
| Affiliation: | Кафедра української мови та лінгводидактики 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Теребейко М. А. Інноваційні методи вивчення другорядних членів речення в ЗЗСО (на матеріалі творів волинських письменників) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) / наук. кер. Т. Є. Масицька ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 5-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Масицька, Тетяна Євгенівна |
| Keywords: | другорядні члени речення інноваційні навчальні стратегії в українській мові нова українська школа методи викладання |
| Abstract: | Актуальність теми інноваційних методів вивчення другорядних членів речення в ЗЗСО (на матеріалі творів волинських письменників) зумовлена необхідністю сучасного підходу до навчання української мови, що сприяє формуванню мовленнєвих навичок учнів. У процесі реформ в освіті важливо впроваджувати нові методики, які дозволять учням краще засвоювати граматичні структури, зокрема, другорядні члени речення, у їхньому контекстуальному використанні. Вивчення творів волинських письменників надає можливість не лише проаналізувати граматичні особливості, але й ознайомити учнів з культурними і літературними традиціями регіону. У роботі проаналізовано інноваційні підходи до викладання теми «Другорядні члени речення», зокрема, проєктне навчання та інтерактивні технології. Дослідження передбачає оцінку ефективності використання цих методів у навчальному процесі, виявлення проблемних питань, які учні не розуміють, а також визначення їхнього впливу на якість засвоєння мовних конструкцій. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25901 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FFG_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| terebeiko_2024.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.