Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2590
Назва: Потреба у спілкуванні як фактор формування особистості майбутнього спортивного педагога в процесі професійної підготовки
Інші назви: Demand for Communication as a Factor of Formation of a Personality of Future Sports Pedagogue in Process of Professional Training
Автори: Кричфалушій, M.
Krichfalushiy, M.
Бібліографічний опис: Кричфалушій М. Потреба у спілкуванні як фактор формування особистості майбутнього спортивного педагога в процесі професійної підготовки / М. Кричфалушій / /Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2012. - № 1(17). – C. 24–28.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 13-гру-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: потреба в спілкуванні
особистість
спілкування
майбутній спортивний педагог
necessity in communication
personality
future sports pedagogue
Короткий огляд (реферат): У сучасних психологічних і психолого-педагогічних дослідженнях наголошено, що важливим фактором впливу на розвиток особистості є потреба в спілкуванні. Спілкування як діяльність – необхідна умова формування й розвитку як суспільства, так і особистості. Відомо, що роль спілкування у формуванні особистості спортивного педагога велика, але не всі аспекти цього впливу достатньо досліджені. Педагогічний досвід засвідчує, що недостатній рівень сформованості потреби в спілкуванні в студентів – майбутніх спортивних педагогів – затрудняє формування високодуховну особистість. Завдання дослідження – визначити рівні сформованості потреби в спілкуванні майбутніх спортивних педагогів у процесі професійної підготовки. У статті виявлено рівні потреби в спілкуванні майбутнього спортивного педагога. У процесі емпіричного дослідження виявлено, що 16,1 % опитаних юнаків першого курсу мають низький рівень потреби в спілкуванні, 17,6 % – нижчий від середнього, 42,6 % – середній, 24,7 % – вищий за середній, 8,8 % – високий; дівчата, відповідно, – 13,3 %, 26,6 %, 33,3 %, 20,0 %, 6,6 %. In modern psychological and psychopedagogical researches it is said that an important fact of influence on personality development is necessity in communication. Communication as activity is a necessary condition of formation and development of both society and personality. It is known that importance of communication in personality formation of sports pedagogue is huge but still not all of the aspects of this influence are discovered good enough. Pedagogical experience testifies that insufficient level of formation of communication necessity among students – future sports pedagogues makes its hard the process of formation of high-spiritual personality. The aim of the research is to indicate levels of formation of necessity in communication of a future sports pedagogue. In a process of emperiacal research it was discovered that 16,1 % of young man of the 1st course of studying have low level of necessity in communication, 17,6 % – lower than average, 42,6 % – average, 24,7 % – high that average, 8,8 % – high level; girls – 13,3 %, 22,6 %, 33,3 %, 20,0 %, 6,6 %.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2590
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot5.pdf284,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.