Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2589
Назва: Вплив сучасних стереотипів естетики здоров’я на вибір пріоритетів професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання
Інші назви: Influence of Modern Stereotypical Health Aesthetics for the Choice of Priorities of Professional Training of Future Teacher of Physical Education
Автори: Винник, В.
Vinnik, V.
Бібліографічний опис: Винник В. Вплив сучасних стереотипів естетики здоров’я на вибір пріоритетів професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання / В. Винник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(17) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 62–67.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 13-гру-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: естетика здоров’я
стереотип здоров’я
професійна підготовка
майбутній учитель фізичного виховання
health aestetic
health stereotype
professional training
future teacher of physical education
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутнісно-структурний аспект етнічного, екологічного та аутоідентифікаційного сучасних стереотипів естетики здоров’я й з’ясовано їхній уплив на вибір пріоритетів професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. В етнічному взірці символічний складник охоплює естетичні вияви семантики, образності й знаковості здоров’я; культовий – його міць, велич і піднесеність; аксіологічний – зорієнтованість на певний зразок, узірець, ідеал здорової людини; моральний – гідність і чесноту особистості. Екологічний стандарт репрезентований психоемоційними естетичними показниками рівноваги й балансу здоров’я, біомеханічними параметрами його ритму, статики та динаміки, біоенергетичними процесами відновлення, послідовності й кооперації, біохімічними ознаками порядку, чистоти та міри В аутоідентифікаційній парадигмі перцептивний складник позначено естетичними виявами форми, конструкції й фактури тіла; когнітивний – знаннями щодо краси статури, постави; поведінковий – піклуванням про красу зовнішності, здоров’ятворчі можливості, фізичну й духовну повноцінність; рефлексивний – самооцінкою та самоконтролем Я-реального, Я-ідеального та Я-дзеркального образів тіла. The article discovers structural ethnical, ecological and autoindificational aspects of modern stereotypes of health aesthetics and reveals their influence on the choice of priorities of professional training of future teachers of physical education. In ethnical symbolic constituent unites aesthetic demonstration of semantics, imagery and health symbolism, cultic – its power, greatness and elevation, axiological – concentration on the ideal of a healthy man, moral – dignity and honesty of a person. Ecological standart that is introduced by psychoemotional aestetic indicators of balance and health balance, biomechanic parametres of its rhythm, statistics and dynamics, bioenergetics processes of restoration, succession and cooperation, biomechanic qualities of order, purity and measure. In autoidentificational paradigm perceptual constituent is marked by aestetic exposure of form, construction and texture of body, cognitive – knowledge about beauty of structure, posture, behavioral – care about appearance, health-creating possibilities, physical and spiritual adequacy, reflexive – self-appraisal and self-control of I-real, I-perfect and I-reflexive images of a body.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2589
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot15.pdf373,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.