Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25885| Title: | Робота Волинського краєзнавчого музею з дитячою й учнівською аудиторією: традиційні та новітні практики |
| Authors: | Надольська, Валентина Василівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Надольська В. В. Робота Волинського краєзнавчого музею з дитячою й учнівською аудиторією: традиційні та новітні практики. Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 6–12 грудня 2023 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. С. 508–514. |
| Conference/Event: | Інноваційні практики наукової освіти |
| Issue Date: | 21-Dec-2023 |
| Date of entry: | 4-Dec-2024 |
| Publisher: | Інститут обдарованої дитини НАПН України |
| Country (code): | UA |
| Keywords: | музейна педагогіка Волинський краєзнавчий музей дитяча аудиторія учнівська аудиторія музейні практики музейна комунікація культура участі |
| Page range: | 508–514 |
| Abstract: | У статті проаналізовано діяльність Волинського краєзнавчого музею із дитячою та учнівською аудиторією, роль музейної педагогіки у налагодженні різноманітних форм комунікації з названими віковими групами відвідувачів. Звернуто увагу на впровадження у культурно-освітню роботу музею новітніх інтерактивних практик та їх позитивний вплив на формування культури участі, розвиток дієвої особистості. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25885 |
| URL for reference material: | https://iod.gov.ua/content/events/54/iii-vseukrayinska-naukovo-praktichna-konferenciya-innovaciyni-praktiki-naukovoyi-osviti_publications.pdf?1711288151.0339 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FH) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| in-prakt2023-508-514.pdf | 231,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.