Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25774| Title: | Особливості підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей на засадах диференціації та індивідуалізації навчання. |
| Authors: | Марушко, Лариса Петрівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет хімії та екології |
| Bibliographic description (Ukraine): | Марушко, Л. (2024). Особливості підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей на засадах диференціації та індивідуалізації навчання. Молодь і ринок, 4 (224), 98–103. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.301830 |
| Journal/Collection: | Молодь і ринок |
| Issue: | 4 (224) |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 3-Dec-2024 |
| Country (code): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.301830 |
| UDC: | 378.016:5-051]:37.042 |
| Keywords: | педагогічна освіта індивідуалізація навчання майбутні учителі природничих спеціальностей диференціація навчання особливості підготовки |
| Page range: | 98–103 |
| Abstract: | У статті визначено й обґрунтовано особливості підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей на засадах диференціації та індивідуалізації навчання (розширення можливостей вибору кожним студентом власної індивідуальної освітньої траєкторії шляхом використання інформаційних і цифрових освітніх технологій; можливість диференціації змісту та процесу підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей; відповідність змісту диференційованої та індивідуалізованої підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей сучасним вимогам до якості їхньої підготовки з урахуванням ідей продуктивної педагогіки й STEM-освіти; можливість заміни реальних хімічних фізичних, біологічних експериментів віртуальними. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25774 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FChem) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| molod_rynok.pdf | 566,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.