Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25771| Title: | Цілі, завдання і методика організації експериментальної диференційовано-індивідуалізованої підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до професійної діяльності |
| Authors: | Марушко, Лариса Петрівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет хімії та екології |
| Bibliographic description (Ukraine): | Марушко, Л. (2023). Цілі, завдання і методика організації експериментальної диференційовано-індивідуалізованої підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до професійної діяльності. Проблеми хімії та сталого розвитку, 4, 72–77. https://doi.org/10.32782/pcsd-2023-4-9 |
| Journal/Collection: | Проблеми хімії та сталого розвитку |
| Issue: | 4 |
| Issue Date: | 2-Jan-2024 |
| Date of entry: | 3-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0002-8373-6747 |
| DOI: | https://doi.org/10.32782/pcsd-2023-4-9 |
| UDC: | 378.147.091.31-059.1:5 |
| Keywords: | педагогічна система експериментальна перевірка, етапи педагогічного експерименту майбутні учителі природничих спеціальностей готовність до професійної діяльності |
| Page range: | 72–77 |
| Abstract: | Актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до професійної діяльності визначається соціальним замовленням суспільства. Недостатня практична підготовленість молодих фахівців потребує пошуку ефективних методів, що сприяють вирішенню проблеми. Мета дослідження – вивчення впливу інтеграції диференціації та інтеграції навчання на якість підготовки майбутніх педагогів природничо-наукових дисциплін до професійної діяльності. З огляду на мету, у межах статті вирішено такі дослідні завдання: 1) представлено поняття педагогічної діагностики, педагогічного експерименту; 2) відображено зміст дослідно-експериментальної роботи: мету, завдання, експериментальну базу дослідження, етапи, план, діагностичний інструментарій; 3) охарактеризовано основні процедури проведення дослідно-експериментальної роботи на кожному етапі. Розкрито методику і результати проведеного експериментального дослідження стану та сформованості готовності майбутніх учителів природничих спеціальностей до професійної діяльності як результату їхньої підготовки на засадах диференціації та індивідуалізації навчання. Відображено результати експериментальної роботи з підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до професійної діяльності на засадах диференціації та індивідуалізації навчання. Стаття відображає результати констатувального, формувального та підсумкового етапів експерименту. Дослідно-експериментальна робота проводилася протягом 2017–2023 рр. на базі п’яти закладів вищої освіти. Педагогічний моніторинг підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до професійної діяльності на засадах диференціації та індивідуалізації навчання здійснений з використанням комплексу діагностичних методик, які дали змогу вивчити хід і результати поетапного розвитку всіх компонентів готовності до професійної діяльності та спостерігати динаміку її формування у студентів. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25771 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FChem) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| marushko_2024.pdf | 316,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.