Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25620| Назва: | Психологічне забезпечення навчально-бойової діяльності військовослужбовців збройних сил |
| Автори: | Ященко, Олександр Олексійович |
| Приналежність: | Кафедра педагогічної та вікової психології 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Ященко О. О. Психологічне забезпечення навчально-бойової діяльності військовослужбовців збройних сил : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник М. О. Коць ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 93 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 29-лис-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Коць, Михайло Онисимович |
| Теми: | військовослужбовці психологічне забезпечення навчально-бойова діяльність збройні сили |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічного забезпечення навчально-бойової діяльності військовослужбовців збройних сил. Доведено, що ефективність виконання військовослужбовцями поставленого завдання в умовах навчально-бойової діяльності визначається рівнем їх психологічної готовності до подолання різноманітних стресових факторів. Основними структурно-функціональними компонентами психологічної підготовки військовослужбовців є когнітивний, емоційний, вольовий і мотиваційний компоненти. Обґрунтовано, що психологічну підготовку військовослужбовців до навчально-бойової діяльності необхідно розпочинати із вивчення їх індивідуальних особливостей. Визначення рівня загальної та спеціальної підготовки, рис характеру, темпераменту, вихідного рівня функціонального стану дає змогу визначити рівень їх психологічної підготовки, а також перспективу розвитку та удосконалення необхідних якостей. На основі емпіричного дослідження виявлено, що перебіг процесу навчально-бойової діяльності є більш ефективний у тих військовослужбовців, які добре психологічно підготовлені, мають певний досвід подолання стресових факторів бойової обстановки. Моделювання ситуацій із навчально-бойовими завданнями вказує на необхідність спеціальної підготовки військовослужбовців механізованих підрозділів до дій в екстремальних умовах, яка б дозволяла швидко адаптуватися до бойових дій та успішно долати труднощі сучасного бою. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25620 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| yashchenko_2024.pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.