Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25493| Title: | Особливості формування діалогічної взаємодії з клієнтами у процесі професійної підготовки практичного психолога |
| Authors: | Бабич, Олеся Олександрівна |
| Affiliation: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Bibliographic description (Ukraine): | Бабич О. О. Особливості формування діалогічної взаємодії з клієнтами у процесі професійної підготовки практичного психолога : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник Р. П. Федоренко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 26-Nov-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Федоренко, Раїса Петрівна |
| Keywords: | рефлексія психотерапевтичний діалог емпатія конґруентність “Я-концепція” професійна підготовка практичних психологів, комунікативна компетентність тренінг діалогічних умінь консультування |
| Abstract: | Роботу присвячено вивченню психологічних чинників та особливостей підготовки практичних психологів до ведення психотерапевтичного діалогу. З’ясовано сутність різних підходів до розуміння контакту, діалогу в процесі психологічного консультування. Проаналізовано специфіку діалогічного підходу та феномени, що виокремлюються у межах цього напряму: діалогічна позиція, діалогічна інтенція тощо. Психотерапевтичний діалог розглядається як складна багатофункціональна система, яка визначає якість контакту психолога та клієнта, передбачає наявність довіри у їх відносинах, зумовлена рівнем конґруентності, емпатії та рефлексії практичного психолога та залежить від міри комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога. Емпірично досліджено особливості орієнтації майбутніх психологів у процесі консультування. З´ясовано вираженість таких професійно важливих якостей особистості, як емпатія, креативність, самоактуалізаційні тенденції та встановлено характеристики образу «Я» залежно від типу орієнтації – технологічної, гуманістичної, діалогічної. На основі статистичного аналізу показано, що існує тісний взаємозв’язок між діалогічною орієнтацією майбутнього психолога та вказаними якостями, що дозволяє розглядати їх розвиток як психологічний чинник розвитку діалогічності психолога консультанта. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25493 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FPsy_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| babych_ 2024.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.