Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25370
Назва: Маркетинговий менеджмент
Автори: Милько, Інна Петрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Маркетинговий менеджмент: методичні вказівки до проведення практичних занять [Електронний ресурс] / Укл. І. П. Милько ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 39 с.
Дата публікації: 1-лис-2024
Дата внесення: 22-лис-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 005:339.138
Теми: маркетинговий менеджмент
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до проведення практичних занять містять структуру освітнього компонента, теми практичних занять, питання до обговорення, практичні завдання. Рекомендовано здобувачам вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 Маркетинг денної форми здобуття вищої освіти.
Зміст: ВСТУП
1. СТРУКТУРА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 5
2. ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
Змістовий модуль 1. Теоретичні аспекти та організація маркетингового менеджменту
Тема 1. Сутність та завдання маркетингового менеджменту
Тема 2. Процес маркетингового менеджменту
Тема 3. Організація маркетингового менеджменту
Тема 4. Створення маркетингових організаційних структур
Змістовий модуль 2. Планування, мотивація та контроль у маркетинговому менеджменті
Тема 5. Сутність та система маркетингового планування
Тема 6. Формування маркетингової стратегії та планування маркетингових програм
Тема 7. Управління розробкою та реалізацією комплексу маркетингу
Тема 8. Мотивація маркетингової діяльності
Тема 9. Контроль маркетингової діяльності
3. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25370
Перелік літератури: 1. Буняк Н. М. Маркетинговий менеджмент: конспект лекцій. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі України, 2019. 76 с. URL: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18216
2. Дудар В. Управління маркетингом: електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. 85 с.
3. Kotler, P.; Keller, K. A Framework for Marketing Management, 6th ed.; Publisher: Pearson Education Limited, England, 2016; 27-28. URL: http://eprints.upjb.ac.id/id/eprint/167/
4. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / О. С. Борисенко, А. В. Шевченко, Ю. В. Фісун, О. М. Крапко. К.: НАУ, 2022. 204 с.
5. Маркетинговий менеджмент: Опорний конспект лекцій [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетингї» / Н. В. Язвінська;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 37 с.
6. Маркетинговий менеджмент [Електронний ресурс] : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня / уклад. М. І. Пасько. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. 45 с.
7. Управління маркетинговою діяльністю: ситуаційні вправи : навч. посібник / Г. Я. Левків, О. П. Подра, Г. З. Леськів, С. М. Гинда. Львів : ЛьвДУВС, 2019. 190 с.
8. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності. Навч. посібник. К.: ЦУЛ, 2019. 536 с.
9. Жарська І.О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст] : навч. посіб. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.
10. Карбовська Л. О. Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «Маркетинг за сферами діяльності» (для бакалаврів, магістрів). К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2018. 77 с.
11. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 073 «Менеджмент» за освітньо-професійною програмою «Менеджмент» / Укладачі: Карімов Г.І., Стеблюк Н.Ф. Кам’янське: ДДТУ, 2022. 64 с.
12. Маркетинг послуг: робочий зошит [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузь знань: 0305 «Економіка і підприємництво» / К.В. Бажеріна, Є.В. Гнітецький; КПІ ім. Ігоря Сікорського. К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. 103 с.
13. Маркетинг у сферах діяльності. Методичні вказівки до проведення практичних занять [Електронний ресурс] / Укл. І.П. Милько. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2024. 58 с. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24060
14. Милько І.П. Маркетингові стратегії в умовах невизначеності. Економічні та правові аспекти фінансової системи України в умовах воєнного часу: Тези доповідей VI круглого столу, м. Луцьк, 11 квітня 2023 року / упоряд. М.Б. Дацюк-Томчук, О.А. Бундак. Луцьк: Луцький інститут розвитку людини Університету «Україна», 2023. С. 35-36.
15. Милько І.П. Маркетингові стратегії на міжнародному ринку. Сучасні технології менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 16 листопада 2023 р. Відп. ред. проф. Л. Черчик. Луцьк, 2023. С. 220-224
16. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов. Суми : Сумський державний університет, 2020. 270 с.
17. Мендела І.Я. Маркетинг готельно-ресторанного господарства: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Територія друку, 2022. 56 с.
18.Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика: підручник. Луцьк : СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 с.
19. Савчук Я.О., Сак Т.В., Милько І.П. Планування контенту на платформі Х (Twitter) як інструмент підсилення комунікаційної стратегії бренду. Причорноморські економічні студії. 2024. Випуск 88. С. 101-105. URL: http://bses.in.ua/journals/2024/88_2024/19.pdf
2020. Sak, T., Lialiuk, A., Mylko, I., & Savchuk, Y. (2024). Brand value on the ukrainian dairy market: innovative assessment methodology and development of marketing strategies. ECONOMICS - INNOVATIVE AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, 12(3).URL: https://doi.org/10.2478/eoik-2024-0043
21. Офіційний сайт Національної бібліотеки ім. Вернадського URL: http://www.nbuv.gov.ua/
22. Офіційний сайт Державної служби статистики України URL: www.ukrstat.gov.ua
23. Інформаційні ресурси у цифровому репозиторії бібліотеки ВНУ імені Лесі Українки. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua
24. Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) Офіційний сайт URL:https://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.php
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mm_m_prakt_p_2024.pdf878,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.