Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25352
Назва: Сучасні маркетингові технології в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Буняк, Надія Михайлівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Буняк Н. М. Сучасні маркетингові технології в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 90-92.
Конференція/захід: Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій
Дата публікації: тра-2024
Дата внесення: 21-лис-2024
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцький національний технічний університет
Теми: маркетинг
маркетингові технології
конкурентоспроможність підприємства
Діапазон сторінок: 90-92
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні маркетингові технології, зокрема CRM-систему управління взаємовідносинами з клієнтами, партизанський маркетинг, латеральний маркетинг, івент-маркетинг, сенсорний маркетинг та маркетингові інтернет-технології, визначено їхню роль в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25352
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
buniak_tezu_LNTU_2024.pdf629,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.