Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25311| Назва: | Психологічна готовність студентів старших курсів до материнства |
| Автори: | Пшеничук, Інна Леонідівна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Пшеничук І. Л. Психологічна готовність студентів старших курсів до материнства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 73 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 20-лис-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Магдисюк, Людмила Іванівна |
| Теми: | психологічна готовність сучасна жінка материнство подружні взаємини професійна та сімейна реалізації молодь фінансова незалежність |
| Короткий огляд (реферат): | У вступі обґрунтована актуальність теми дослідження психологічної готовності студентів старших курсів до материнства. На даному етапі розвитку наукової діяльності у сфері науки важко валідно трактувати усі аспекти такого феномену як материнство та психологічна готовність до нього. Проте важливо відзначити, що система «мати-дитина» беруть свій початок задовго до фактичного народження дитини, а іноді, як вважають науковці – до моменту зачаття дитини. У цьому велику роль відіграє сама наявність готовності дівчини чи жінки до материнства не лише у матеріальному, а й психологічному сенсі. У першому розділі магістерської роботи представлено результати теоретичного аналізу психологічної готовності студентів старших курсів до материнства. Охарактеризували структуру психологічної готовності до материнства, де можна виділити наступні аспекти: мотиваційний, оціночний, емоційний, операційний та регуляційний. У другому розділі магістерської роботи представлені результати емпіричного вивчення даної теми, нами було використано чотири методики, що дозволяють встановити гендерну належність особистості студенток, а також оцінити середній рівень психологічної готовності до материнства серед студенток. Отримані дані вказують на те, що більшість студенток є андрогінними за гендерною диференціацію та зовсім не готовими до материнства. Основними факторами формування сімейних установок є: менталітет нації, батьківська родина, освітнє середовище, середовище масової інформації. З метою підготовки у молоді готовності до сімейного життя, до материнства і формування вміння конструктивного вирішення та подолання майбутніх подружніх конфліктів нами було розроблено консультативно-тренінгова програма шляхів активізації психологічної готовності молоді до материнства, яка є ефективною для роботи з такою категорією клієнтів і представлена у третьому розділі кваліфікаційної роботи. Перспективою нашого дослідження вбачаємо подальший аналіз зв’язку із феноменом психологічної готовності до материнства та категорією домінуючого гендеру, проведення кореляційного аналізу та використання отриманих результатів у створенні програми психологічної готовності до виконання материнської ролі. Висновки магістерської роботи містять чіткий виклад теоретичних і емпіричних результатів дослідження проблеми. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25311 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| pshenychuk_2024.pdf | 1,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.