Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25063| Назва: | Упровадження системи раннього втручання в Україні | 
| Автори: | Брушневська, Ірина Миколаївна | 
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Бібліографічний опис: | Брушневська І.М. Упровадження системи раннього втручання в Україні. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи: матеріали 16 Міжнародної науково-практичної конференції 18-19 квітня 2024 року / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський. 2024. С. 27-31. | 
| Конференція/захід: | Спеціальна освіта: проблеми та перспективи | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Дата внесення: | 8-лис-2024 | 
| Видавництво: | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | 
| Країна (код): | UA | 
| Місце видання, проведення: | Кам'янець-Подільський | 
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-3381-6490 | 
| УДК: | 376.056.2.3(063) | 
| Теми: | раннє втручання діти раннього віку діти з порушеннями розвитку логопедичне обстеження | 
| Діапазон сторінок: | 27-31 | 
| Короткий огляд (реферат): | Впровадження системи раннього втручання на національному та місцевому рівнях вимагає розробки єдиної загальної концепції створення та розвитку системи раннього втручання. Ця концепція поєднує медичні, психологічні, соціальні та освітні елементи і спрямована на раннє виявлення та профілактику порушень розвитку у дітей, покращення їх розвитку, підвищення якості життя, а також супровід та підтримку сімей з дітьми віком до чотирьох років, які мають порушення розвитку або мають ризик їх виникнення. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25063 | 
| Перелік літератури: | 1.	Кукурудза Г.В. Психологічна модель раннього втручання: допомога сім’ям, що виховують дітей раннього віку з порушеннями розвитку: монографія. Х.: Планета - принт, 2013. 244 с. 2. Некраш Л. Н. Впровадження системи раннього втручання в Україні. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 2021, 1(14), 134-139. | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| brushnevska_KP .pdf | 323,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
