Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25000| Назва: | Німецькі цінності в неформальній освіті |
| Автори: | Бєлих, Оксана Миколаївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Бєлих О. М. Німецькі цінності в неформальній освіті. Europeanization of the educational environment: realities and prospects : scientific monograph. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2023. 30-53. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-327-9-2 |
| Дата публікації: | 2023 |
| Дата внесення: | 6-лис-2024 |
| DOI: | https://doi.org/10.30525/978-9934-26-327-9-2 |
| Теми: | європейський освітній простір школа Єнаплан неформальна освіта Вальдорфська школа школа Монтессорі |
| Короткий огляд (реферат): | Навчання в індивідуалізованому та все більш глобалізованому суспільстві обмежене як у часі, так і в просторі і не може бути зведене ні до певних фаз життя, ні до інституціоналізованого чи організованого середовища. Така перспектива означає, що процеси навчання в жодному разі не обмежуються школою. Неформальне навчання здебільшого є самокерованим і базується на індивідуальних інтересах та вподобаннях. Це призводить до високого рівня мотивації та бажання вчитися з боку людини ‒ ідеального підґрунтя для освіти, на якому можна будувати подальшу роботу. Саме таку мету переслідують школи з неформальним підходом до навчання у Німеччині: Вальдорфська школа, школа Монтессорі, школа Єнаплан. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25000 |
| References: | Arbeitsgemeinschaft Betriebliche Weiterbildungsforschung (ABWF) e. V. URL: https://www.abwf.de/abwf/ (дата звернення: 20.05.2023) Bundesministerium für Familie, Senioren, Frauen und Jugend (BMFSFJ) (Hg.) (2005): Zwölfter Kinder- und Jugendbericht. Bericht über die Lebenssituation junger Menschen und die Leistungen der Kinder- und Jugendhilfe in Deutschland. Bildung, Betreuung und Erziehung vor und neben der Schule. Berlin: BMFSFJ. Overwien, B. Zur Bedeutung informellen Lernens. In: Neuber, N. (Hg.): Informelles Lernen im Sport. Beiträge zur allgemeinen Bildungsdebatte. Wiesbaden: VS. 2010. S. 35–53. |
| Тип вмісту: | Book Chapter |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| bielyh_2023.pdf | 469,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.