Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24751
Назва: | Репрезентація академічної недоброчесності в англомовних карикатурах |
Автори: | Коляда, Еліна Калениківна Калиновська, Ірина Миколаївна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Коляда Е., Калиновська І. Репрезентація академічної недоброчесності в англомовних карикатурах. Folium. № 4, 2024. С. 120–126. DOI: https://doi.org/10.32782/folium/2024.4.17 |
Журнал/збірник: | Folium |
Випуск/№ : | 4 |
Дата публікації: | 14-чер-2024 |
Дата внесення: | 7-жов-2024 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | м. Івано-Франківськ |
DOI: | https://doi.org/10.32782/folium/2024.4.17 |
УДК: | [811.111:741.5]:378.014:172-028.42 |
Теми: | карикатура cartoon вербальні засоби verbal means невербальні засоби non-verbal means плагіат plagiarism шахрайство fraud обман cheating авторське право copyright |
Діапазон сторінок: | 120–126 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню академічної недоброчесності та її репрезентації в англомовних карикатурах, в яких використовують засоби шаржу і гротеску для перебільшення і підкреслення негативних сторін явищ. Карикатура, завдяки синтезу візуальних і текстових елементів, є потужним знаряддям для розкриття та висвітлення проблем академічної недоброчесності, що трапляються у сучасному науковому середовищі. Матеріалом дослідження обрано карикатури англомовних веб-сайтів “Academic Integrity cartoons and comics” та “Plagiarism cartoons and comics”. Мета статті – дослідити тематику англомовних карикатур, присвячених академічній недоброчесності з опертям на їхні вербальні та невербальні складники. |
Опис: | Перебільшені риси та гротескні образи роблять аморальні вчинки не лише ганебними, але й кумедними, унаслідок чого проблематика академічної недоброчесності стає доступною для широкого загалу. Взаємодія вербальних та невербальних компонентів у карикатурі допомагає декодувати зміст. Академічна недоброчесність є антиподом академічної доброчесності – сукупності етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Різні форми академічної недоброчесності, такі як плагіат, шахрайство на іспитах, фальсифікація даних та самоплагіат, стають предметом гострої сатири. Вербальні складові карикатури за допомогою підписів та словесних бульбашок пояснюють зміст зображення. Розділові знаки (знак оклику та знак питання) надають емоційно-експресивного забарвлення інформації, що передається. Міміка та жести персонажів карикатур допомагають розшифрувати їхні емоційні стани.Проведений аналіз карикатур демонструє їхню спрямованість на важливість академічної чесності в дослідницькій та освітній діяльності й заохочення академічної спільноти дотримуватися високих стандартів доброчесності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24751 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 1,29 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.