Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24707
Назва: Освітній менеджмент та маркетинг
Автори: Колосок, Андрій Мирославович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Колосок А. М. Освітній менеджмент та маркетинг: методичні рекомендації для виконання практичних, індивідуальних завдань та самостійної роботи для здобувачів освіти освітнього ступеня Магістр спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Луцьк: ПП «Поліграфія», 2024. 21 с.
Дата публікації: 25-вер-2024
Дата внесення: 30-вер-2024
Країна (код): UA
УДК: 456.89+234.12
Теми: освітній менеджмент
освітній маркетинг
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять завдання для виконання практичної та самостійної роботи, індивідуально-дослідних завдань з освітнього компонента «Освітній менеджмент та маркетинг» освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» денної форми навчання, термінологічний словник, перелік питань до іспиту, список рекомендованої літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24707
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osvitn_men.pdf386,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.