Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2468
Назва: Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів
Інші назви: Modern Approaches to Assessment of Academic Achievement in Physical Education of Students
Автори: Ковальчук, В.
Kovalchuk, V.
Бібліографічний опис: Ковальчук, В. Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів / В. Ковальчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 285-289. – Бібліогр.: с. 288-289.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 29-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
УДК: 37.037
Теми: фізичне виховання
студенти
навчальні досягнення
physical education
students
academic achievement
Короткий огляд (реферат): Теоретико-методична підготовка студентів на заняттях із фізичного виховання повинна бути базою для підвищення технічної, тактичної та психологічної підготовленості. Теоретичні заняття повинні формувати в студентів уміння використовувати отримані теоретичні знання на практиці. Засвоєні теоретичні та методичні знання дають змогу студенту правильно оцінювати соціальну значущість фізичного виховання й спорту, розуміти об’єктивні закономірності фізичного виховання як педагогічного явища, свідомо ставитися до занять і завдань викладача, проявляти самостійність та творчість на заняттях і змаганнях. Одним із ключових питань оцінювання навчальних досягнень студентів є шкала вимірювання знань, багатий досвід якої мають іноземні заклади освіти. Оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання у ВНЗ активно обговорюється в наукових колах. Theoretical and methodical preparation of students for classes in physical education should be based on improving the technical, tactical and psychological preparation. Theoretical classes should develop students’ ability to use the theoretical knowledge in practice. Learned theoretical and methodological knowledge allows students to estimate correctly the social importance of physical education and sport, to understand the objective laws of physical education as a pedagogical phenomenon, consciously relate to employment and tasks the teacher to show independence and creativity in the classroom and competitions. One of the main issues of assessment of educational progress of students is a scale measuring knowledge and experience which have foreign educational institutions. Assessment of educational progress in physical education in schools is actively discussed in scientific circles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2468
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot66.pdf319,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.