Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24665
Title: Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для навчання математики молодших школярів
Authors: Цяк, Марія Геннадіївна
Остапйовська, Ірина Ігорівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Цяк М., Остапйовська І. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для навчання математики молодших школярів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (12–15 жовтня 2020 року). Луцьк , 2020. С. 200–202.
Conference/Event: Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір
Issue Date: 12-Oct-2020
Date of entry: 17-Sep-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Keywords: початкові класи
навчання математики учнів початкових класів
інформаційно-комунікаційні технології
ІКТ
ICT
primary grades
information and communication technologies
teaching mathematics to primary school students
Page range: 200–202
Abstract: У публікації актуалізовано зміст використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у початкових класах. При цьому увагу зосереджено на навчанні математики учнів початкових класів засобами ІКТ, а саме – мультимедійних технологій. Наведено приклади їх застосування.
The content of the use of information and communication technologies (ICT) in primary grades are updated in the publication. At the same time, attention is focused on teaching mathematics to primary school students by means of ICT, namely multimedia technologies. Examples of their application are given.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24665
References (Ukraine): 1. Випускник нової школи. НУШ: Нова українська школа : веб-сайт. URL: https://nus.org.ua/about/graduate/
2. Дишлєва С. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі. Освіта.ua : веб-сайт. URL: http://osvita.ua/school/method/technol/6804
3. Лаврентьєва Г. П. Використання комп’ютера у навчанні молодших школярів очима психолога. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2011. № 8. C. 21–24.
4. Лапінський В. В., Пилипчук А. Ю., Шишкіна М. П. Засоби інформаційно-комп’ютерних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України : монографія / За наук. ред. проф. В. Ю. Бикова. Київ : Педагогічна думка, 2010. 160 с.
5. Мельник Г. Мультимедійні технології на уроках математики. Математика. 2013. №9–10. С. 3–7.
6. Ставицька І. В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. URL: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1103
7. Стеценко А. А. Використання ІКТ в навчально-виховному процесі. Всеосвіта : веб-сайт. URL: https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-ikt-v-navcalno-vihovnomu-procesi-55148.html
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Tsyak_Ostapiovska_tezy.pdf203,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.