Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24510
Title: Споживча упаковка в контексті соціально-етичного маркетингу
Authors: Колосок, Андрій Мирославович
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Колосок А. М. Споживча упаковка в контексті соціально-етичного маркетингу. Ввічливість. Humanitas. 2021. № 2. С. 70-76.
Issue: Humanitas
2
Issue Date: 2021
Date of entry: 18-Jul-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
UDC: 304:339.1
Keywords: соціальна відповідальність
споживча упаковка
соціально-етичний маркетинг
Page range: 70-76
Abstract: Метою статті є дослідження впливу упаковки на прийняття рішень щодо купівлі товарів споживачами в залежності від її характеристик в рамках концепції соціально-етичного маркетингу. У статті досліджено теоретичні аспекти сутності та складу споживчої упаковки в контексті становлення соціально відповідального суспільства. Розкрито відмінності та переваги соціально-етичного маркетингу у порівнянні з класичною маркетинговою концепцією. Обґрунтовано вплив споживчої упаковки на прийняття рішень про купівлю товарів в залежності від її матеріалу, дизайну, ергономічності, ексклюзивності та інформаційної наповненості. Запропоновано пріоритетні напрями розвитку споживчої упаковки в контексті соціально-етичного маркетингу, а також заходи щодо її утилізації. Вказано на необхідність законодавчо зобов’язати вітчизняних виробників виділяти кошти на утилізацію й вторинну переробку упаковки, забезпечити систему пільг та компенсацій підприємствам де налагоджено безвідходний цикл виробництва. На загальнонаціональному та місцевому рівнях слід сформувати інституційне забезпечення процесів збору, переробки, утилізації та вторинного використання споживчої упаковки. Досліджено відмінність понять соціально-етичний маркетинг та соціальна відповідальність. Вказано, що соціально-етичний маркетинг і соціальна відповідальність це різні категорії, що відрізняються адресністю, поставленими завданнями та джерелами фінансування. Сформовано власне бачення сутності соціально-етичного маркетингу – це систематична, цілеспрямована діяльність направлена на збільшення обсягів реалізації продукції та покращення ділового іміджу компанії шляхом задоволення суспільних потреб споживачів за рахунок коштів закладених у ціну товару. Визначено, що населення України є соціально активним та прагне допомагати іншим, а акції соціально-етичного маркетингу не лише приносять соціальний ефект, а й додаткові прибутки соціально відповідальним компаніям. Вагома частина населення є потенційними споживачами товарів задіяних у соціальних програмах, і їх кількість залежить від ефективності рекламних компаній.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24510
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
upakovka.pdf456,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.