Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабич, В.-
dc.contributor.authorBabych, V.-
dc.date.accessioned2013-11-28T19:12:32Z-
dc.date.available2013-11-28T19:12:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБабич, В. Визначення потенціалу навчального предмета "Фізична культура" в контексті формування соціального здоров’я учнів основної школи / В. Бабич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 240-243. – Бібліогр.: 4 назви.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2450-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням формування соціального здоров’я сучасних підлітків. Важливе місце відведено пошуку методів виховання соціально здорових учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Основне завдання статті – розкриття можливостей навчального предмета “Фізична культура” щодо форму-вання соціального здоров’я учнів підліткового віку. Особливу увагу приділено викладенню авторсько¬го бачення стосовно значущості окремих розділів навчальної програми з фізичної культури (зокрема гімнасти¬ки, спортивних ігор та ін.) у контексті формування соціального здоров’я підлітків. Запропоновано окремі аспекти вдосконалення системи оцінювання з фізичного виховання учнів, віднесених до спеціальної медичної групи, щодо підвищення рівня їхнього соціального й фізичного здоров’я. Внесено пропозиції стосовно корекції професійної підготовки студентів фізичного виховання у ВНЗ з орієнтацією на використання кращого зарубіжного досвіду, зі спрямованістю на формування соцільного здоров’я школярів The article is devoted to questions of formation of social health of modern teenagers. An important place is given to the search of ways of education of socially healthy student in general educational establishments. The basic task of the article is to open possibilities of educational subject «Physical culture» concerning the social health of teenage students. Special attention is given to exposition of author vision in relation to meaningfulness of separate sections of on-line tutorial on physical culture (gymnastics, sports games, etc.) concerning formation of social health among teenagers. Separate aspects of perfection of evaluation system are offered to physical education student attributed to task medical force in the context of increase of their social and physical health level. Suggestions are made concerning the correction of professional preparation of future teachers of physical education in higher educational establishment with an orientation on the use of the best foreign experience, directed to formation of social health of schoolchildren.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсоціальне здоров’яuk_UK
dc.subjectнавчальний предмет “Фізична культура”uk_UK
dc.subjectучні основної школиuk_UK
dc.subjectsocial healthuk_UK
dc.subjectsubject «Physical culture»uk_UK
dc.subjectstudents of basic schooluk_UK
dc.titleВизначення потенціалу навчального предмета “Фізична культура” в контексті формування соціального здоров’я учнів основної школиuk_UK
dc.title.alternativeExposure of Potential of Educational Subject ”Physical Culture“ in the Context of Formation of Social Health Among Basic School Pupilsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.013:[613:316.62]-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot54.pdf323,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.