Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24418
Назва: Виробнича практика
Автори: Букало, Надія Артемівна
Лялюк, Алла Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет мені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Букало Н. А., Лялюк А. М.Виробнича практика: методичні рекомендації до виробничої практики для здобувачів освіти 3 курсу денної форми навчання бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» ОПП «Маркетинг» 2023 року . Луцьк : ВНУ імені Лесі Українки, 2024. 24 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 2-лип-2024
Видавництво: Волинський національний університет мені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Волинський національний університет імені Лесі українки
УДК: 339.1
Теми: маркетинг
виробнича практика
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки призначені для виконання завдань щодо виробничої практики та підготовки звіту про проходження виробничої практики. У них висвітлені ключові питання ознайомлення здобувачів вищої освіти з особливостями майбутньої професії, її змістом та завданнями, роллю маркетологів рівнів в управлінні сучасними підприємствами, роботи маркетингових підрозділів. Основна увага приділяється практичній підготовці та перевірці ступеня опанування форм, методів і процесу формування інформаційної бази для проведення аналітичних розрахунків у власному дослідженні; виконання комплексного аналізу маркетингової діяльності досліджуваного підприємства з розробкою низки обґрунтованих пропозицій за результатами досліджень
Опис: Рекомендовано здобувачам освіти 3 курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр», галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг» ОПП «Маркетинг».
Зміст: Передмова
Загальні положення
Мета і результати виробничої практики
Графік проходження і виконання розділів виробничої практики
Організація та керівництво практикою
Інформаційна база практики
Структура та зміст звіту з практики
Порядок оформлення звіту з практики
Підведення підсумків виробничої практики та критерії оцінювання
Список рекомендованої літератури
Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24418
Перелік літератури: Бажеріна К. В., Гнітецький Є. В. Маркетинг послуг: розрахункова робота : навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 61 с
Берест М. М. Фінансовий аналіз : навчальний посібник. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. 164 с.
Зоріна О. І., Сиволовська О. В. Маркетингова товарна політика : навч. посібник. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 190
Король І. В. Маркетингові комунікації : навчально-методичний посібник. Умань : Візаві, 2018. 191
Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження : підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 236 с
Шлапак Н. С. Методи дослідження якості товару в маркетингових дослідженнях Маркетинг і контролінг : сучасні виклики підприємств. URL : http://elar.nung.edu.ua/bitstream/123456789/6126/1/6703p.pdf
Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) Офіційний свайт URL : https://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.php
Онлайн-дослідження Kantar Україна. URL : http:// uam.in.ua/ upload/ iblock/ 84c/14.pdf
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
met_2024.pdf923,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.