Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24404
Назва: Дослідження можливостей рушія Godot для розробки гри комбінованих жанрів
Автори: Возняк, Микола Андрійович
Бібліографічний опис: Возняк М. А. Дослідження можливостей рушія Godot для розробки гри комбінованих жанрів : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. Т. О. Гришанович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2024. 59 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 1-лип-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Гришанович, Тетяна Олександрівна
Теми: розробка відеоігор
гібридизація жанрів
інноваційні ігрові механіки
Godot 4
піксельна графіка
Баухаус
пазл
аркада
екшн
стратегія
геймдизайн
левел-дизайн
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розробці комп'ютерної гри "Piece by Piece", що поєднує елементи різних ігрових жанрів: пазл, аркада, екшн та стратегія. Особлива увага приділяється створенню унікальних ігрових механік та їх реалізації за допомогою ігрового рушія Godot 4. Мета роботи: розробка комп'ютерної гри з інноваційними геймплейними механіками шляхом поєднання елементів різних жанрів. Гра пропонує нетривіальний підхід до ігрового процесу, де основним завданням є реконструкція заданих структур з динамічно генерованих фрагментів на обмеженому ігровому полі. Робота охоплює всі етапи створення гри: від концептуалізації та дизайну до програмної реалізації та тестування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24404
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vozniak_2024.pdf3,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.