Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24378| Назва: | Психологічні аспекти формування відповідального ставлення до власного здоров'я у юнацькому віці |
| Автори: | Назарець, Анастасія Сергіївна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Назарець А. С. Психологічні аспекти формування відповідального ставлення до власного здоров'я у юнацькому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 84 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 27-чер-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Мельник, Антоній Петрович |
| Теми: | здоровʼя відповідальність благополуччя зрілість локус контролю здоровʼя задоволеність життям |
| Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження було дослідити психологічні чинники формування відповідального ставлення юнаків до власного здоровʼя.У першому розділі розглянуто теоретичний аспект дослідження: сутність соціально-психологічної категорії «здоровʼя», відповідальність за здоровʼя та психологічна зрілість та їх особливості прояву, психолого-педагогічна сутність поняття відповідальності як інтегративного показника особистісної зрілості та її взаємозвʼязок зі благополуччям. У другому розділі: описаний методичний інструментарій, спрямований на дослідження рівня зрілості особистості, вимірювання локусу контролю здоровʼя, вимірювання когнітивних аспектів субʼєктивного благополуччя, рівня прояву депресивного стану, а також на визначення загального рівня задоволеності життям; здійснений аналіз отриманих результатів у ході проведення діагностики студентів на базі Волинського національного університету імені Лесі Українки. У третьому розділі описано програму психологічного тренінгу на тему: «Формування персональної відповідальності за здоровʼя у юнацькому віці». За результатами роботи описано розгорнуті висновки. Практичне значення отриманих результатів роботи полягає у можливості використання результатів дослідження у психологічній практиці, освітньому процесі та організаційній психології для розвʼязання проблем, повʼязаних із негативними думками та установками, повʼязаними зі здоровʼям та підвищення усвідомленості впливу ставлень на здоровʼя. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24378 |
| Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Nazaretsʹ_2024.pdf | 704,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.