Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24329| Title: | Менторська підтримка майбутніх бакалаврів соціальної роботи на етапі адаптації до умов навчання |
| Authors: | Положенцева, Марія Сергіївна |
| Affiliation: | Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи 231 Соціальна робота |
| Bibliographic description (Ukraine): | Положенцева М. С. Менторська підтримка майбутніх бакалаврів соціальної роботи на етапі адаптації до умов навчання: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. В. І. Степаненко; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 51 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 24-Jun-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Степаненко, Вікторія Іванівна |
| Keywords: | менторство ментор менторська підтримка наставництво коучинг менті |
| Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню менторської підтримки майбутніх бакалаврів соціальної роботи в період їх адаптації до умов навчання у закладах вищої освіти. Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка програми менторської підтримки бакалаврів соціальної роботи на етапі адаптації до умов навчання. У процесі дослідження був використаний метод анкетування, що дозволило отримати об’єктивні дані про вплив менторської підтримки на адаптацію студентів. Робота включає теоретичний огляд літератури з питань менторства, а також аналіз практичного досвіду впровадження менторських програм в різних вищих навчальних закладах. Результати дослідження показали, що менторська підтримка сприяє підвищенню академічної успішності, зменшенню рівня стресу та тривожності, а також покращенню соціальної інтеграції студентів. На основі отриманих даних була розроблена програма менторської підтримки для бакалаврів соціальної роботи на етапі адаптації до умов навчання. Отримані у ході дослідження результати мають практичне значення для адміністрацій вищих навчальних закладів, педагогів та науковців, які займаються питаннями підтримки та адаптації студентів. Викладені у роботі висновки та рекомендації можуть бути використані для підвищення якості освіти та покращення умов навчання майбутніх бакалаврів соціальної роботи. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24329 |
| Content type: | Bachelor Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| polozhenceva_2024.pdf | 869,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.