Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24324
Назва: Креативні індустрії як інноваційна стратегія розвитку культурного туризму
Автори: Богданова, Анастасія Олександрівна
Приналежність: Кафедра музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності
027 Музеєзнавство, пам'яткознавство
Бібліографічний опис: Богданова А. О. Креативні індустрії як інноваційна стратегія розвитку культурного туризму : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 027 Музеєзнавство, пам'яткознавство / наук. кер. С. В. Гаврилюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2024. 58 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 24-чер-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Гаврилюк, Світлана Віталіївна
Теми: культура
культурний туризм
креативні індустрії
культурні індустрії
інноваційна стратегія
Короткий огляд (реферат): Богданова А. О. Креативні індустрії як інноваційна стратегія розвитку культурного туризму. Кваліфікаційна робота на правах рукопису на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр». Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2024. У кваліфікаційній роботі висвітлюються питання креативних індустрій як інноваційної стратегії розвитку культурного туризму. Наголошується, що актуальність дослідження полягає в тому, що креативний сектор стає все більш важливою складовою туристичної індустрії. Розвиток креативних індустрій диктується викликами часу, адже вони здатні потужно впливати на культурні процеси у сучасному суспільстві, у тому числі на сферу культурного туризму. У роботі подаються сутність та основні характеристики креативних індустрій, обґрунтовується їх роль у розвитку культурного туризму та посиленні його конкурентоспроможності. Детально розкривається взаємодія креативних індустрій та культурного туризму через втілення творчих ініціатив і проєктів, що сприяють ефективному залученню туристів, стаючи ключовими елементами стратегії розвитку культурного туризму. Звернена увага на особливості реалізації інноваційних стратегій у культурному туризмі країн світу. У роботі проаналізовано сучасний стан і перспективи упровадження креативних індустрій у сферу культурного туризму в Україні. Зроблено висновок, що в останнє десятиріччя в Україні спостерігається активізація креативних індустрій. Проте повномасштабна війна, розв’язана російським агресором, наразі не дає змоги в повному обсязі реалізувати наявний потенціал і ресурси. По завершенню війни креативні індустрії можуть стати потужним двигуном відновлення України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24324
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bohdanova_2024.pdf907,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.