Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24323
Назва: Особливості екскурсійного обслуговування школярів
Автори: Вознюк, Вікторія Сергіївна
Приналежність: Кафедра музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності
027 Музеєзнавство, пам'яткознавство
Бібліографічний опис: Вознюк В. С. Особливості екскурсійного обслуговування школярів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 027 Музеєзнавство, пам'яткознавство / наук. кер. А. В. Карпюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 58 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 24-чер-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Карпюк, Аліна Віталіївна
Теми: екскурсія
екскурсійна діяльність
екскурсійне обслуговування
школярі
освітній процес
сучасні технології
інтерактивні методи
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі комплексно проаналізовано особливості екскурсійного обслуговування школярів. Описано сутність та актуальні вимоги до екскурсійного обслуговування, яке займає вагоме місце в освітній галузі. Виділено функції, ознаки та різні підходи до класифікації екскурсій. Охарактеризовано сучасний стан екскурсійного обслуговування школярів, основні проблеми і перспективи розвитку цієї сфери в освітньому процесі. Висвітлено організацію надання екскурсійних послуг для здобувачів загальної середньої освіти. Деталізовано етапи планування і проведення екскурсій. Вивчено досвід розробки й адаптації екскурсійних програм для школярів, який потребує врахування потреб різних вікових категорій. Визначено вплив екскурсій на навчально-виховний процес та особистий розвиток здобувачів загальної середньої освіти. Проведено аналіз використання інтерактивних технологій в екскурсійному обслуговуванні учнів. У дослідженні проаналізовано методику, спрямовану на покращення та удосконалення екскурсійного обслуговування школярів. Виявлено ключові психологічні та педагогічні аспекти взаємодії екскурсовода та учнів, на яких ґрунтується ефективна взаємодія. Проведений аналіз досвіду окремих музейних екскурсій для школярів дав можливість визначити основні методи залучення та утримання їхньої уваги. Запропоновано практичні рекомендації для удосконалення екскурсійного обслуговування здобувачів загальної середньої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24323
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vozniuk_2024.pdf860,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.