Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24307
Title: Психологічні особливості впливу емпатії на професійний вибір на юнацькому етапі онтогенезу
Authors: Пілецька, Олена Олегівна
Affiliation: Кафедра педагогічної та вікової психології
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Пілецька О. О. Психологічні особливості впливу емпатії на професійний вибір на юнацькому етапі онтогенезу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Я. О. Гошовський ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 50 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 20-Jun-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Гошовський, Ярослав Олександрович
Keywords: емпатіність
професія
емпатія
ревіталізація
конфлікт
компроміс
здібності
перспектива розвитку
Abstract: Випускна робота присвячена теоретико-емпіричному дослідженню особливостей взаємозв’язку емпатійності з професійним вибором на етапі юності. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні особливості феноменології емпатії у сучасних науково-психологічних дослідженнях, розкрито специфіка становлення емпатії в концептуальному доробку зарубіжних учених. Другий розділ присвячено емпіричному вивченню впливу емпатії на професійний вибір юнаків. Теоретичне значення роботи полягає в розширенні науково-психологічних уявлень про специфіку психокорекційної роботи психолога із сучасними підлітками. Практичне значення полягає в тому, що основні положення і результати можуть бути адаптовані психологом і вчителями для оптимізації психокорекційної роботи з підлітками, зокрема щодо зниження рівня їхньої конфліктності.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24307
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piletzka_2024.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.