Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24272
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Курдельчук, Ольга Ігорівна
Affiliation: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Курдельчук О. І. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. Л. Хомюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 61 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 18-Jun-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Хомюк, Наталія Леонідівна
Keywords: управління маркетинговою діяльністю підприємства
ефективність
маркетинг-мікс
маркетингова стратегія
маркетинговий контролінг
Abstract: У кваліфікаційній роботі викладено теоретико-методичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства, включаючи сутність та складові маркетингової діяльності, особливості управління та методичні підходи до аналізу й оцінки її ефективності. Проведено загальний аналіз основних показників діяльності *** ************** ***********, здійснено аналіз його маркетингової діяльності та оцінку ефективності управління нею. Робота включає в себе характеристику підприємства, аналіз його маркетингових стратегій та діяльності, а також висновки щодо ефективності управління маркетинговою діяльністю. Виявлено проблеми та розроблено рекомендації щодо подальшого вдосконалення управління маркетинговою діяльністю *** ************** *********** на основі отриманих результатів аналізу та оцінки.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24272
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurdelchuk_2024.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.