Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24237| Title: | Психологічні особливості резильєнтності підлітків в умовах воєнного стану | 
| Authors: | Мордик, Мирослава Миколаївна | 
| Affiliation: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія | 
| Bibliographic description (Ukraine): | Мордик М. М. Психологічні особливості резильєнтності підлітків в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. І. М. Грицюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 61 с. | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Date of entry: | 13-Jun-2024 | 
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Supervisor: | Грицюк, Ірина Михайлівна | 
| Keywords: | відповідальність формулювання відповідальності соціальні мережі прокрастинація особистісні якості зріла особистість | 
| Abstract: | У дипломній роботі зʼясовано сутність поняття «відповідальність», здійснено теоретико-методологічний аналіз феномену відповідальності у студентський молоді. Розглянуто відповідальність як інтегральну рису зрілої особистості, що виражається в усвідомленні людиною наслідків своїх дій та готовності нести за них відповідальність перед собою та суспільством. Аналізуються особливості формування відповідальності у студентів. Розглянуто особливості формування впливу соціальних мереж на рівень відповідальності у студентської молоді. Аналіз формування відповідального ставлення до життя в умовах інформаційного суспільства. Доводиться думка, на основі проведеного кореляційного аналізу взаємозвʼязку кількості проведеного часу в соціальних мережах і рівня відповідальності в студентів, мають значущій звʼязок. Зокрема, такі фактори, як час, проведений онлайн, прокрастинація, тривога при відсутності доступу до мережі та відволікання від навчання, виявлятимуть негативну кореляцію з більшістю компонентів відповідальності. Час, проведений у соціальних мережах, може як позитивно, так і негативно впливати на розвиток особистісних якостей у студентів. Інфопростір може стимулювати молодь до саморозвитку, креативності та самовираження, але водночас може відволікати, спричиняти прокрастинацію та знижувати рівень відповідальності, яка є ключовою компетенцією для успішного навчання та подальшої професійної діяльності. | 
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24237 | 
| Content type: | Bachelor Thesis | 
| Appears in Collections: | FPsy_KR (2024) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Mordyk_2024.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
