Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24202| Title: | Психологічні особливості професійного вигорання сучасних педагогів |
| Authors: | Ходорчук, Ангеліна Сергіївна |
| Affiliation: | Кафедра педагогічної та вікової психології 053 Психологія |
| Bibliographic description (Ukraine): | Ходорчук А. С. Психологічні особливості професійного вигорання сучасних педагогів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. О. Є. Іванашко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 50 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 10-Jun-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Іванашко, Оксана Євгенівна |
| Keywords: | тривожність професійне вигорання деперсоналізація стрес пасивність розсіяність втома |
| Abstract: | Бакалаврська робота присвячена теоретико-емпіричному аналізу особливостей професійного вигорання сучасних педагогів У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні особливості психоемоційного вигорання людини: основні підходи та концепції, розкрито специфіку психоемоційного вигорання в педагогів та представників інших професій. Для педагогічної діяльності, пронизаної повсякчасною міжособистісною напруженістю, досить характерними є конфліктність, стресовість, оскільки навчально-виховний процес є досить складним і полімодальним явищем, де кожен має свої права, обов’язки, однак часто по-різному їх трактує Другий розділ присвячено емпіричному вивченню емоційного вигорання сучасних педагогів. Теоретичне значення полягає в науковому розширенні та поглибленні сучасних психологічних підходів до розгляду і тлумачення особливості психоемоційного вигорання вчителів. Практичне значення полягає в тому, що його ключові здобутки можуть бути застосовані шкільним психологом для розуміння специфіки фахової діяльності педагогів та особливостей прояву їхнього психоемоційного вигорання, зокрема з метою психопрофілактики і психокорекції/превенції цього негативного явища. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24202 |
| Content type: | Bachelor Thesis |
| Appears in Collections: | FPsy_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Khodorchuk_2024.pdf | 1,19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.