Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-06-10T11:13:46Z-
dc.date.available2024-06-10T11:13:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРойко Л. Л. Роль інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні освітнього компонента «Математика та статистика для економістів». Інформаційні моделюючі технології, системи та комплекси (ІМТСК-2024) : збірник тез V міжнародної наук.-практ. конф. (м. Черкаси 18-19 квітн. 2024 р.), Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024. С.300-302uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24196-
dc.descriptionЗастосування математики в економіці дає змогу формалізувати істотні зв’язки між економічними об’єктами, а використання математичноїтермінології – стисло і точно формулювати економічні проблеми. Сучасні підходи до розв’язання цих завдань передбачають наявність ґрунтовних знань та вмінь фахівців із математичного моделювання, математичних методів обробки інформації, оптимізації економічних задач, визначення економічних ризиків, застосування кількісних методів прийняття ефективних рішень.uk_UK
dc.description.abstractAbstract. The use of information and communication technologies in the process of studying the educational component «Mathematics and Statistics for Economists» creates conditions for self-realization of students, which contributes to increasing their cognitive activity, developing critical thinking, forming skills in organizing independent work, developing creative abilities and leadership qualities, increasing responsibility for the results of his work.uk_UK
dc.format.extent300-302-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоuk_UK
dc.titleРоль інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні освітнього компонента «Математика та статистика для економістів»uk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceІнформаційні моделюючі технології, системи та комплекси (ІМТСК-2024)-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Гусак Л.П., Левчук О.В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної компетентності майбутніх економістів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2018. Вип. 1 (42). С.49-52uk_UK
dc.relation.references2. Назарчук А., Ройко Л. Прикладна спрямованість освітнього компонента «Математика та статистика для економістів» 2023. С.158-162uk_UK
dc.relation.references3. Ройко Л.Л., Ройко О.О. Прикладна спрямованість курсу «Математика для економістів та економічне моделювання». Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. № 30-31. 2018. С. 263 – 268uk_UK
dc.relation.references4. Ройко Л.Л. Формування професійної компетентності майбутнього фахівця з міжнародного бізнесу при вивченні освітнього компонента «Математика та статистика для економістів». Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». №7 (13). 2023. С.765-779.uk_UK
dc.subject.udc004:517:378(045)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
roiko_l.pdf441,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.