Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24172| Назва: | Психологічний аналіз згуртованості старшокласників у процесі взаємодії |
| Автори: | Гембар, Уляна Володимирівна |
| Приналежність: | Кафедра педагогічної та вікової психології 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Гембар У. В. Психологічний аналіз згуртованості старшокласників у процесі взаємодії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. М. О. Коць ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 62 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 3-чер-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Коць, Михайло Онисимович |
| Теми: | старшокласник згуртованість взаємодія |
| Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі представлено теоретико-емпіричне дослідження проблеми згуртованості старшокласників у процесі взаємодії. Обґрунтовано, що основними показниками ефективності формування та розвитку групи старшокласників завжди є два явища – психологічна згуртованість та соціально-психологічний клімат. Визначено, що основними чинниками згуртованості старшокласників є: подібність основних ціннісних орієнтацій учасників групи; чіткість та визначеність цілей групи; демократичний стиль керівництва; взаємозалежність членів команди в процесі спільних дій; порівняно невеликий розмір групи; відсутність конфліктних мікрогруп; престиж і традиції групи. В результаті емпіричного дослідження встановлено, що емоційна сфера особистості старшокласника впливає на механізм його емоційного ставлення, злагодженість у взаємодії, формування його позиції в групі. Доведено існування зв’язку між соціометричним статусом старшокласника, особливостями його емоційної сфери та згуртованістю групи в процесі взаємодії. Згуртованості групи сприяють такі чинники: рівень емоційної привабливості, співчуття, спосіб спілкування в групі та провідний соціальний мотив, характеристики та якості індивідів, прийняття рішень і стиль керівництва в групі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24172 |
| Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| hembar_2024.pdf | 1,51 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.