Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24131
Title: Стратегія трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії у повоєнний період
Authors: Єрко, Ірина Володимирівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат географічних наук
Bibliographic description (Ukraine): Єрко, І. (2024). Стратегія трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії у повоєнний період. Трансформаційна економіка, (1 (06), 16-21. DOI : https://doi.org/10.32782/2786-8141/2024-6-3.
Journal/Collection: Трансформаційна економіка
Issue: 1 (06)
Issue Date: 29-Mar-2024
Date of entry: 16-May-2024
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-5395-7557
DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2024-6-3
UDC: 338.48:005.33"36"
Keywords: туризм
туристична індустрія
суб’єкти туристичної індустрії
трансформація
конкурентний потенціал
стратегія
Page range: 16-21
Abstract: У статті досліджено стратегію трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії у повоєнний період. Метою дослідження є розробка та реалізація стратегії трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії у повоєнний період. Основні завдання статті полягають у дослідженні процесного підходу до вибору та реалізації стратегії розвитку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії та його реалізації у повоєнний період. У дослідженні стратегію розвитку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії варто розуміти як упорядкований та цілеспрямований план заходів, які враховуючи фазу трансформації направлені на досягнення збалансованості попиту та пропозиції на туристичні послуги. Запропоновано застосувати п’ять етапів до вибору та реалізації стратегії трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії, а саме: концептуальний, організаційний, аналітичний, рекомендаційний та впроваджувальний. В межах концептуального етапу формується концепція стратегічного розвитку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії виходячи із аналізу чинних нормативних документів, які регулюють процес вибору та реалізації стратегії трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Організаційний етап передбачає створення робочої групи з розробки стратегії розвитку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Аналітичний етап передбачає проведення аналітичних досліджень конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії, де формується профіль дестинації, здійснюється SWOT-аналіз, виявляються основні проблеми розвитку туристичної індустрії, конкурентні переваги та вузькі місця її розвитку на окремих територіях. Суть впроваджувального етапу полягає у здійснюється обговорення та прийняття стратегії розвитку конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії, моніторинг її реалізації, а також виявлення відхилень в процесі її впровадження. Таким чином, запропонований диференційований підхід до вибору стратегії трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії дозволить збалансувати інтереси виробників та споживачів туристичних послуг, а відтак забезпечити її стійкість, безпечність та конкурентність.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24131
References (Ukraine): 1. Єрко І.В. Суть поняття трансформації конкурентного потенціалу суб’єктів туристичної індустрії. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2023.Випуск 4 (41). DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.41-11 (дата звернення: 20.02.2024).
2. Указ Президента України від 30 вересня 2019 року № 722/2019 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року». URL: https://www.president.gov.ua/documents/7222019-29825 (дата звернення: 20.02.2024).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 932 «Про затвердження Порядку розроблення регіональних стратегій розвитку і планів заходів з їх реалізації, а також проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації зазначених регіональних стратегій і планів заходів». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/932-2015-%D0%BF#Text (дата звернення: 20.02.2024).
4. Стратегія розвитку туризму та курортів на період до 2026 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року № 168-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/168-2017-%D1%80#Text (дата звернення: 20.02.2024).
5. Закон України «Про туризм» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80#Text (дата звернення: 20.02.2024).
6. Закон України «Про охорону культурної спадщини» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1805-14#Text (дата звернення: 20.02.2024).
7. Закон України «Про природно-заповідний фонд України» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2456-12#Text (дата звернення: 20.02.2024).
8. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280/97- %D0%B2%D1%80#Text (дата звернення: 20.02.2024).
9. Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1602-14#Text (дата звернення: 20.02.2024).
10. Закон України «Про стимулювання розвитку регіонів» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2850-15#Text (дата звернення: 20.02.2024).
11. Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1160-15#Text (дата звернення: 20.02.2024)
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2786-8141/2024-6-3.pdf447,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.