Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24095
Title: Інноваційні нформаційні процеси у розвитку туристичного сектору України
Authors: Лисюк, Тетяна Василівна
Ройко, Лариса Леонідівна
Горяєва, Аліна Іванівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат педагогічних наук
Волинський національний університет імені Лесі Українки кандидат педагогічних наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки. магістрантка
Bibliographic description (Ukraine): Лисюк Т. В, Ройко Л. Л, Горяєва А. І. Інноваційні інформаційні процеси у розвитку туристичного сектору України. Економіка та суспільство. 2024. No 59. DOI : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-60
Journal/Collection: Економіка та суспільство
Issue: 59
Issue Date: 2024
Date of entry: 22-Apr-2024
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-1629-9652
https://orcid.org/0000-0002-7318-0925
https://orcid.org/0009-0006-5995-6869
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-60
UDC: 338.48
Keywords: інновації
цифрові інновації
інформаційно-комунікаційні технології
креативні навички
лідерський підхід
Abstract: У той час як російсько-українська війна створила надзвичайні економічні виклики, індустрія туризму шукає революційні шляхи адаптації, застосовуючи цифрові інновації, які створюють сприятливий ґрунт для розвитку туризму в умовах глобальної кризи. У статті розглядається, як діджиталізація має підривний вплив на індустрію туризму завдяки використанню інноваційних цифрових технологій. Обумовлено, що туристичний сектор України потребує унікальних цифрових навичок, щоб бути конкурентоспроможним в сучасному мінливому світі. Це передбачає поєднання технічних, творчих навичок і лідерського підходу, спрямованого на просування інновацій і використання технологій для створення цінності усіх зацікавлених сторін. Використовуючи цифрові технології та розвиваючи потрібні цифрові навички, туристичні підприємства України зможуть удосконалювати свою діяльність, охопити нову аудиторію та забезпечити стале майбутнє.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24095
References (Ukraine): 1. Баженова С., Пологовська Ю., Бикова М. Реалії розвитку туризму в Україні на сучасному етапі. Наукові перспективи. 2022. № 5(23). С. 168–180.
2. Гринько П. Л. Методологія управління інноваційним розвитком бізнесу в умовах цифрової економіки: дис. ... д-ра екон. наук. ХДУХТ, Харків, 2020.
3. Кириченко С. Подорожі та війна: якою буде туріндустрія після перемоги. URL: https://www.epravda.com.ua/ columns/2022/07/21/689436/
4. Носирєв О., Деділова Т., Токар І. Розвиток туризму та індустрії гостинності в стратегії постконфліктного відновлення економіки України. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1(26). С. 55–68. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22nooveu.pdf
5. Роїк О. Р., Недзвецька О. В. Шляхи розвитку туристичної сфери України у воєнний період. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : економічні науки. 2022. Випуск 46. С. 11–15.
6. Шевелюк М. М. Цифровізація у сфері туризму: інноваційні тренди і пріоритетні напрями розвитку. Питання культурології. 2021. № 38. С. 226–235.
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2524-0072/2024-59-60.pdf379,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.