Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Владислава-
dc.date.accessioned2024-04-04T12:42:30Z-
dc.date.available2024-04-04T12:42:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДенисенко В. Зміст та ефективність методики формування вузлових опорних ланок базових вправ у парній роботі акробатів / Владислава Денисенко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2020. − Вип. 37. – С. 125–131.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24054-
dc.description.abstractМета досліджень – обґрунтування та виявлення ефективності методики формування вузлових опорних ланок базових вправ у парній роботі акробатів на етапі попередньої базової підготовки. У статті обґрунтовано та розкрито зміст методики формування вузлових опорних ланок базових вправ, що розроблена на основі рухової взаємодії партнерів та з урахуванням їхніх функціональних обов’язків. Виявлено основні опорні ланки акробатичних пар: кисті нижнього й верхнього партнерів (50 % у чоловічих і жіночих парах та 100 % у змішаних парах), кисті нижнього й тулуб верхнього партнерів (50 % у жіночих парах), голова–кисть нижнього та кисті верхнього партнера (50 % у чоловічих парах). Методи дослідження – аналіз науково-ме-тодичної літератури, педагогічний експеримент, аналіз протоколів змагань, стабілографія, методи матема-тичної статистики. У ході педагогічного експерименту підтверджено ефективність розробленої методики, на що вказують достовірно (р<0,05) менші знижки за недостатню фіксацію статичного положення в акроба-тів основної групи, ніж в акробатів контрольної групи; краще вміння акробатів основної групи балансувати верхнім партнером, незважаючи на знижки, які, за підрахунком (сума знижок 1 та 2), були достовірно менші (р<0,05), ніж в акробатів контрольної групи; достовірно краще (р<0,05) вміння фіксувати робочу поставу акробатами основної групи, порівняно з контролем; достовірно вищий (p<0,05) рівень статодинамічної стійкості в системі тіл у акробатів основної групи під час спільного виконання піраміди, ніж в акробатів контрольної групи.uk_UK
dc.format.extent125-131-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрівновагаuk_UK
dc.subjectбазові вправиuk_UK
dc.subjectсистема тілuk_UK
dc.subjectакробатикаuk_UK
dc.subjectопорні ланкиuk_UK
dc.subjectбалансуванняuk_UK
dc.titleЗміст та ефективність методики формування вузлових опорних ланок базових вправ у парній роботі акробатівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue37-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2020, № 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_37-125-131.pdf755,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.