Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯловик, A.-
dc.contributor.authorYalovyk, A.-
dc.date.accessioned2013-11-12T20:35:42Z-
dc.date.available2013-11-12T20:35:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯловик, А. Провідні компоненти ефективного формування рухових навичок / А. Яловик // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 215-219. – Бібліогр.: 11 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2402-
dc.description.abstractПравильно реалізовані структурні компоненти навчальної діяльності допомагають ефективніше формувати рухові навички, а також стимулюють розумову активність студентів, привчають їх цілеспрямовано спос¬терігати, шукати в предметах, знаках, фігурах, словах спільне й відмінне, робити висновки та узагальнення. У статті подано десять провідних компонентів, а також за думкою студентів встановлений їхній рейтинг. На основі літературних джерел на перше місце ми ставимо компонент як: чіткість поставленої мети, усвідомлення кінцевого результату рухової діяльності; на друге місце бажання й мотивацію; на третє − пра¬вильне планування рухової діяльності. З опитуваних студентів ЛПК, 9,7 % вважають “бажання і мотивацію” першочерговим компонентом у формуванні рухових навичок. “Фізичні дані спортсмена, студента” ставлять на друге місце 8,6 % респондентів. Третє місце займає такий компонент, як “професійні здібності викладача, тренера”, отримавши середню оцінку 3,9 бала.Properly implemented structural components of effective learning activities help building motor skills and stimulate mental activity of students, teach them purposefully watch, look at objects, characters, figures, words, common and different, draw conclusions and generalizations. The article presents top ten components, and we have set their rating according to students’ answers. According to literature resources, the first place we put a component “goal clarity, awareness outcome of motor activity”, in the second place “desire and motivation”, on the third – “proper planning of motor activity”. Out of students who took part in the survey, 9,7 % said “desire and motivation “primary component in the formation of motor skills”. “Physical data of an athlete-student” is on the second place” for 8.6 % of respondents. Third place is “professional skills teacher-coach,” received an average score of 3,9 %.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрухова навичкаuk_UK
dc.subjectкомпонентиuk_UK
dc.subjectрейтингuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectруховий досвідuk_UK
dc.subjectmotor skill componentsuk_UK
dc.subjectratinguk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectmotor experienceuk_UK
dc.titleПровідні компоненти ефективного формування рухових навичокuk_UK
dc.title.alternativeLeading Components of Effective Formation of Motor Skillsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc796.012.1-057.87-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot49.pdf291,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.