Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24001
Назва: | Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальну активність учнів 7-9 класів |
Автори: | Генсецька, Ольга Михайлівна |
Приналежність: | Кафедра ботаніки і методики викладання природничих наук 014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини) |
Бібліографічний опис: | Генсецька О. М. Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальну активність учнів 7-9 класів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник М. О. Зінченко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 85 с. |
Дата публікації: | 2023 |
Дата внесення: | 2-кві-2024 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Зінченко, Марія Олександрівна |
Теми: | ІКТ навчання інформаційні ресурси системи VR та AR пізнавальна активність учнів |
Короткий огляд (реферат): | В роботі наведено аналіз впливу сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальну активність учнів 7-9 класів. Показано, що більшість вчителів біології стверджують, що сучасні ІКТ навчання є корисними для ефективізації навчального процесу та його індивідуалізації в умовах дефіциту часу та якості сучасних інформаційних ресурсів і забезпечили можливість вивести сучасний урок біології на якісно новий рівень; підвищити статус вчителя; розширити можливості ілюстративного супроводу уроку; використовувати різні форми навчання та види діяльності в межах одного уроку; ефективно організовувати контроль знань, вмінь та навичок учнів; полегшувати та вдосконалювати розробку творчих робіт, проектів. Відмічено, що 45,8% вчителів демонструють завдяки використанню ІКТ на уроці «підвищення інтересу учнів до предмета», а 41,9% фіксують позитивну роль комп’ютера у «запам’ятовуванні навчального матеріалу». Інші можливі ефекти фіксуються значно рідше: «дозволяє зробити контроль знань об’єктивним» – 12,2%; «дозволяє учням перевірити та оцінити свої здібності» – 9,6%. Вперше продемонстровано, що програми віртуальної та доповненої реальності, які використовуються на уроках біології у 7-9 класах, дозволяють учням значно поглибити свої знання з даного предмету, а також отримати унікальний досвід роботи з системами VR та AR. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24001 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FB_KR (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
hensetska_2023.pdf | 870,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.