Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24001
Назва: Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальну активність учнів 7-9 класів
Автори: Генсецька, Ольга Михайлівна
Приналежність: Кафедра ботаніки і методики викладання природничих наук
014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини)
Бібліографічний опис: Генсецька О. М. Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальну активність учнів 7-9 класів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник М. О. Зінченко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 85 с.
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 2-кві-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Зінченко, Марія Олександрівна
Теми: ІКТ навчання
інформаційні ресурси
системи VR та AR
пізнавальна активність учнів
Короткий огляд (реферат): В роботі наведено аналіз впливу сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальну активність учнів 7-9 класів. Показано, що більшість вчителів біології стверджують, що сучасні ІКТ навчання є корисними для ефективізації навчального процесу та його індивідуалізації в умовах дефіциту часу та якості сучасних інформаційних ресурсів і забезпечили можливість вивести сучасний урок біології на якісно новий рівень; підвищити статус вчителя; розширити можливості ілюстративного супроводу уроку; використовувати різні форми навчання та види діяльності в межах одного уроку; ефективно організовувати контроль знань, вмінь та навичок учнів; полегшувати та вдосконалювати розробку творчих робіт, проектів. Відмічено, що 45,8% вчителів демонструють завдяки використанню ІКТ на уроці «підвищення інтересу учнів до предмета», а 41,9% фіксують позитивну роль комп’ютера у «запам’ятовуванні навчального матеріалу». Інші можливі ефекти фіксуються значно рідше: «дозволяє зробити контроль знань об’єктивним» – 12,2%; «дозволяє учням перевірити та оцінити свої здібності» – 9,6%. Вперше продемонстровано, що програми віртуальної та доповненої реальності, які використовуються на уроках біології у 7-9 класах, дозволяють учням значно поглибити свої знання з даного предмету, а також отримати унікальний досвід роботи з системами VR та AR.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24001
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hensetska_2023.pdf870,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.