Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23992
Title: Розвиток мотивації учнів початкової школи на уроках англійської мови
Authors: Панасюк, Марина Петрівна
Affiliation: Кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова і література)
Bibliographic description (Ukraine): Панасюк М. П. Розвиток мотивації учнів початкової школи на уроках англійської мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 86 с.
Issue Date: 2023
Date of entry: 2-Apr-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Крисанова, Тетяна Анатоліївна
Keywords: мотиваційні вправи
методика
мнемотехніки
мотивація
саморозвиток учнів
Abstract: У роботі виявлено, визначено та обґрунтовано умови ефективного навчання англійської вимови в учнів початкових класів. Розроблена методика, що включає комплексмотиваційних вправ для навчання учнів початкової школи. Ця методика складається з інструкцій, мнемотехнік, ігрових завдань, римівок, віршів та пісень. Запропонована методика допоможе вчителю організувати активні дії школяра по відношенню до об’єкта, що вивчається, а формування мотивації зможе забезпечити саморозвиток, самовиховання особистості школяра. Відповідно до необхідності мотивації були розроблені різні прийоми та методи мотивації, які можна безпосередньо включати до навчального процесу на уроці для додаткової мотивації та стимулу до оволодіння англійською граматикою та лексикою. У результаті після апробації та аналізу комплексу мотиваційних вправ для учнів початкових класів, перевірений метод довів свою спроможність та ефективність у навчанні учнів англійської мови.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23992
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FIF_KR (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
panasiuk_2023.pdf995,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.