Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23982| Title: | Інтерактивні методи формування комунікативних умінь та навичок здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови |
| Authors: | Кузьмич, Аліна Олександрівна |
| Affiliation: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова і література) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Кузьмич А.О. Інтерактивні методи формування комунікативних умінь та навичок здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. Ю. А. Гордієнко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 85 с. |
| Issue Date: | 2023 |
| Date of entry: | 2-Apr-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Гордієнко, Юлія Анатоліївна |
| Keywords: | інтерактивне навчання технології методи мотивація заклади загальної середньої освіти |
| Abstract: | У роботі проаналізовано використання інтерактивних методів як ефективного способу формування комунікативних умінь і навичок здобувачів закладів загальної середньої освіти. Запропоновано теоретичний аналіз наукової і науково-методичної літератури з питань інтерактивного навчання, обґрунтовано доцільність використання інтерактивних методів навчання при вивчення англійської мови, досліджено основні психологічні передумови формування у здобувачів закладів загальної середньої освіти комунікативної англомовної компетентності шляхом застосування інтерактивних методів у освітньому процесі. Наголошено на важливості таких завдань, покликаних розвивати творчу особистості, підвищувати мотивацію до вивчення іноземної мови, вдосконалювати комунікативні уміння, навички та саму мову як основний механізм комунікації. У роботі розглянуто сутність поняття інтерактивне навчання, проаналізовано його різноманітні специфічні форми й організацію, розкрито важливість мотивації і описано її зв’язок із мікрокламатом у команді та реальним життям. Інтерактивне навчання набуває нових рис у викладанні саме іноземних мов, коли освітній процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії усіх учасників із метою виховання і розвиту особистості здобувачів одночасно з процесом здобуття і засвоєння нових знань. Розглянуто нові цікаві й ефективні методи навчання у закладах загальної середньої освіти, які сприяють збільшенню інтересу до освітнього процесу та вивчення іноземної мови через активне залучення усіх здобувачів і вплив команди на формування комунікативних умінь і навичок, а також набуття кожним учасником досвіду взаємодії у парах і мікрогрупах. Саме спільна колективна діяльність робить оптимальними умови для активізації можливостей кожного здобувача та формує і розвиває здатність і мотивацію правильно сприймати інших та адекватно оцінювати себе, результати своєї діяльності, не втрачати інтерес до освітнього процесу. Формами реалізації інтерактивних методів, які використано автором на уроках англійської мови в закладі загальної середньої освіти, були рольова гра, проєкт, кластер, акваріум, навчальна дискусія, спонтанні діалоги, інтерв’ю, мозковий штурм, снігова куля. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23982 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FIF_KR (2023) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| kuzmych_2023.pdf | 859,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.