Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23978| Назва: | Використання словників на уроках англійської мови як засіб формування мовної компетенції школярів старших класів | 
| Автори: | Костюк, Анастасія Сергіївна | 
| Приналежність: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова і література) | 
| Бібліографічний опис: | Костюк А. С. Використання словників на уроках англійської мови як засіб формування мовної компетенції школярів старших класів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. Т. А. Крисанова. Луцьк, 2023. 93 с. | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Дата внесення: | 2-кві-2024 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Науковий керівник: | Крисанова, Тетяна Анатоліївна | 
| Теми: | словники мовна компетенція школярі старших класів лексичний запас | 
| Короткий огляд (реферат): | В роботі досліджено англомовну лексичну компетентність як психолого-педагогічну проблему. Дослідили понятійно-термінологічний апарат лексичної компетентності, зокрема вивчено такі освітні конструктори як компетенція та компетентність. Встановлено, що метою навчання англійської мови в умовах компетентнісного підходу є формування предметних компетенцій, що виникають у процесі реалізації цілісного змісту освіти загальноосвітньої школи. Визначено структуру і зміст англомовної лексичної компетентності. Встановлено, що лексична компетентність представляє собою складне утворення, до складу якого входять: мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-практичний, рефлексивний та поведінковий компоненти. Детально розглянуто кожен з компонентів компетентності. Перераховано показники вмінь, які характерні для змісту лексичної компетентності. Відмічено, що лексична компетентність є складовою комунікативної, її формування складається з чотирьох рівнів. Робота має важливе значення для оптимізації навчального процесу викладання англійської мови в старшій школі. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23978 | 
| Тип вмісту: | Master Thesis | 
| Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2023) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kostiuk_2023.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
