Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтатьєв, C.-
dc.contributor.authorStatiev, S.-
dc.date.accessioned2013-11-12T20:00:32Z-
dc.date.available2013-11-12T20:00:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтатьєв, С. Значення занять музично-ритмічного виховання глухих дітей молодшого шкільного віку / С. Статьєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 187-190. – Бібліогр.: 10 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2396-
dc.description.abstractНа сьогодні ця проблема є дуже актуальною та потребує нагального розв’язання. Завданням дослідження стало розкрити й схарактеризувати значення музично-ритмічних занять для розвитку особистості глухих дітей молодшого шкільного віку. Для виявлення ефективності музично-ритмічних занять використано методи оцінки основних складників танцювальних рухів, які вивчали на заняттях. Результати наших досліджень підтвердили, що заняття музично-римічного виховання мають позитивний вплив на розвиток фізичних і духовних якостей глухих дітей, покращують рівень опанування танцювальними рухами. Тому ми рекомендуємо такі заняття в школах-інтернатах та реабілітаційних центрах для покращення адаптації дітей із цією патологією в соціумі. At present, this problem is very urgent and requires immediate resolution. Objective of this study was to reveal and characterize the importance of music and rhythmic activities for personal development of deaf children of primary school age. To demonstrate the effectiveness of music and rhythm classes we have used methods for estimating the basic components of dance movements, which were studied in the classroom. Our results proved that practicing music and rythmic education have positive impact on the development of physical and spiritual qualities of deaf children, improve the level of mastery of dance moves. We therefore recommend such classes in boarding schools and rehabilitation centers for improving the adaptation of children with this pathology in the society.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectглухі дітиuk_UK
dc.subjectтанцювальні рухиuk_UK
dc.subjectмузично-ритмічне вихованняuk_UK
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UK
dc.subjectdeaf childrenuk_UK
dc.subjectdance movesuk_UK
dc.subjectmusic and rhythmic educationuk_UK
dc.subjectprimary school ageuk_UK
dc.titleЗначення занять музично-ритмічного виховання глухих дітей молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeImportance of Music and Rhythmic Activities for the Deaf Children of Junior School-Ageuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc371.037-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot43.pdf424,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.