Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМиронюк, Іван-
dc.contributor.authorДуб, Мар’яна-
dc.contributor.authorMyroniuk, Ivan-
dc.contributor.authorDub, Maryana-
dc.date.accessioned2024-03-
dc.date.available2024-03-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМиронюк І., Дуб М. Вплив занять за комплексною програмою фізичної реабілітації на показники фізичного та психоемоційного стану студенток з ожирінням / Іван Миронюк, Мар’яна Дуб // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 107–114.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23812-
dc.description.abstractУ статті подано оцінку ефективності комплексної програми фізичної реабілітації студенток з ожирінням та ризиком розвитку метаболічного синдрому. Мета дослідження – визначити результативність комплексної програми фізичної реабілітації студенток з ожирінням і ризиком розвитку метаболічного синдрому в показниках фізичного та психоемоційного стану. Відповідно до мети використано такі методи дослідження, як теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічні, антропометричні, соціологічні (оцінка якості життя), психодіагностичні методи дослідження, методи математичної статистики. Із метою вивчення самооцінки застосовано методику діагностики самооцінки Дембо-Рубінштейн в модифікації А. М. Прихожан, яка ґрунтується на самооцінці низки особистих якостей, таких як здоров’я, здібності, характер, авторитет, уміння, зовнішність і впевненість у собі. У дослідженні брали участь 42 студентки з ожирінням Ужгородського національного університету. Програма фізичної реабілітації студенток з ожирінням та ризиком розвитку метаболічного синдрому розрахована на один навчальний рік, містила теоретичну та практичну складові частини та включала такі засоби, як кінезітерапія, аквафітнес, масаж, дієтичне харчування тощо. Результативність розробленої програми визначалась у перетворювальному педагогічному експерименті. Після експерименту відбулися позитивні зрушення в студенток з ожирінням стосовно обсягу та інтенсивності їхньої фізичної активності, яка впродовж експерименту збільшилася на 21,49 %. Після експерименту простежено значні зрушення в показниках якості життя студенток з ожирінням, особливо в осіб з ожирінням абдоміналь- ного типу. Також спостерігали підвищення рівня фізичного стану досліджуваного контингенту.The article evaluates the effectiveness of an integrated program of physical rehabilitation for female students with obesity and the risk of developing metabolic syndrome. The study was aimed at evaluating the results of an integrated program of physical rehabilitation for female students with obesity and the risk of developing metabolic syndrome using indicators of physical and psychoemotional status. To achieve the objective of the study, the following methods were used: theoretical analysis of scientific and methodological literature; pedagogical, anthropometric, sociological (assessment of the quality of life), and psychodiagnostic methods; and the methods of mathematical statistics. In order to study self-esteem, the Dembo- Rubinstein technique modified by A. M. Prykhozhan was used, which included self-assessment of a number of personal qualities such as health, capabilities, character, authority, skills, appearance, and self-confidence. The study involved 42 obese female students of Uzhgorod National University. The program of physical rehabilitation for female students with obesity and risk of developing metabolic syndrome lasted for one academic year, consisted of theoretical and practical component, and included such means as kinesiotherapy, aqua-fitness, massage, diet and the others. The effectiveness of the developed program was determined in a transformative pedagogical experiment. After the experiment, there were observed positive changes in the volume and intensity of physical activity of the obese students, which increased by 21,49 %. There were also found significant changes in the quality of life of obese female students, especially of the students with abdominal obesity. An increase in the level of physical condition was also recorded in the examined students.uk_UK
dc.format.extent107-114-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстуденткиuk_UK
dc.subjectрезультативністьuk_UK
dc.subjectожирінняuk_UK
dc.subjectпрограма фізичної реабілітаціїuk_UK
dc.subjectякість життяuk_UK
dc.subjectсамооцінкаuk_UK
dc.subjectfemale studentsuk_UK
dc.subjecteffectivenessuk_UK
dc.subjectobesityuk_UK
dc.subjectphysical rehabilitation programuk_UK
dc.subjectquality of lifeuk_UK
dc.subjectself-esteemuk_UK
dc.titleВплив занять за комплексною програмою фізичної реабілітації на показники фізичного та психоемоційного стану студенток з ожиріннямuk_UK
dc.title.alternativeThe Influence of Trainings of the Physical Rehabilitation Comprehensive Program on Indicators of Physical and Psycho-Emotional State of Students with Obesityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationУжгородський національний університет (м. Ужгород)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-107-114.pdf290,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.