Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова, Наталія-
dc.contributor.authorByelikova, Nataliya-
dc.date.accessioned2024-03-
dc.date.available2024-03-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБєлікова Н. Основні напрями професійного розвитку вчителя фізичної культури крізь призму освітніх інновацій / Наталія Бєлікова // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 85–89.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23730-
dc.description.abstractАктуальність. Нині підвищилася значимість для людини й суспільства продовження освіти протягом життя, адже сучасна система освіти потребує нової генерації педагогів, які є конкурентоспроможними та мобільними. Актуальним є визначення шляхів підвищення професійного рівня вчителя фізичної культури й умов його ефективної діяльності крізь призму сучасних освітніх інновацій. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати основні напрями професійного розвитку вчителів фізичної культури відповідно до запитів сучасних освітніх реформ. Методи дослідження – загальнонаукові (аналіз, синтез, узагальнення й систематизація педагогічної, психологічної, науково-методичної літератури та нормативних документів). Ідеї необхідності забезпечення однакового доступу до якісної освіти всім тим, хто прагне навчатися протягом життя та має для цього необхідні засоби, закладено в концепцію неперервної освіти людини. Беззаперечним є питання професійного розвитку вчителя, формування його професійної успішності. Відповідно, учитель фізичної культури як фахівець у сфері здоров’я повинен мати почуття відповідальності й здатність критично мислити та розвʼязувати проблеми; займати активну життєву позицію; займатися самоосвітою; бути спроможним до гнучкого ведення педагогічного процесу. Створення в післядипломній педагогічній освіті умов для актуалізації у вчителів фізичної культури потреби в неперервному професійному розвиткові, фаховій самореалізації та забезпеченні організаційно-методичного супроводу їхнього саморуху за індивідуальною освітньою траєкторією є одним із найважливіших і найактуальніших завдань освіти дорослих. Визначено основні напрями інтенсифікації процесу професійного розвитку вчителів фізичної культури, серед яких – економічна ефективність; паралельність; дуальність; координованість й індивідуалізація; доступність, соціальна рівність, гнучкість та асинхронність; інтернаціональність; відкритість освітнього змісту навчання; застосування спеціалізованих технологій і засобів навчання; підвищення вимог до самоорганізації, умотивованості здобувачів освітніх послуг, формування й розвиток самоосвітньої компетентності та інклюзивність.Topicality. Nowadays the importance of continuing education throughout life has increased for individuals and society, because the modern education system requires a new generation of teachers who are competitive and mobile. It is relevant to determine the ways of improvement of the professional level of a physical education teacher and the conditions for his effective activity through the prism of modern educational innovations. The Objective of the Study is to theoretically substantiate the main directions of professional development of physical education teachers in accordance with the demands of modern educational reforms. Research Methods – general scientific: analysis, synthesis, generalization and systematization of pedagogical, psychological, scientific and methodological literature and regulatory documents – general scientific: analysis, synthesis, generalization and systematization of pedagogical, psychological, scientific and methodological literature and regulatory documents. The ideas of the need to ensure equal access to quality education for all those who strive to learn all their lives and have the necessary means for this are embedded in the concept of a person's lifelong education. Doubtless is the question of teacher's professional development, the formation of his professional success. Accordingly, a physical education teacher as a health professional should have a sense of responsibility and the ability to think critically and solve problems; take an active life position; engage in self-education; be able to flexibly conduct the pedagogical process. Creation of conditions in postgraduate pedagogical education for actualizing physical culture teachers' needs for continuous professional development, professional self-realization and providing organizational and methodological support for their self-movement along an individual educational trajectory is one of the most important and urgent tasks of adult education. The main directions of intensification of the process of professional development of physical culture teachers are determined, among which: economic efficiency; parallelism; duality; coordination and individualization; accessibility, social equity, flexibility and asynchrony; internationality; openness of educational content of education; application of specialized technologies and teaching aids; increasing requirements for self-organization, motivation of applicants for educational services, the formation and development of selfeducational competence and inclusiveness.uk_UK
dc.format.extent85-89-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UK
dc.subjectосвітні реформиuk_UK
dc.subjectучительuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectпрофесіоналізаціяuk_UK
dc.subjecteducational reformsuk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectprofessional developmentuk_UK
dc.subjectphysical cultureuk_UK
dc.subjectprofessionalizationuk_UK
dc.titleОсновні напрями професійного розвитку вчителя фізичної культури крізь призму освітніх інноваційuk_UK
dc.title.alternativeThe Main Directions of Professional Development of a Physical Education Teacher Through the Prism of Educational Innovationsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-85-89.pdf235,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.