Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23720
Назва: Психолого-педагогічна практика
Автори: Коць, Михайло Онисимович
Бібліографічний опис: Коць М. О. Психолого-педагогічна практика : методичні рекомендації до вивчення освітнього компонента / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2024. 28 с.
Дата публікації: 21-лют-2024
Дата внесення: 29-лют-2024
Країна (код): UA
Теми: психолого-педагогічна практика
методичні рекомендації
Короткий огляд (реферат): У методичних рекомендаціях представлений зміст основних завдань для засвоєння освітнього компонента «Психолого-педагогічна практика» для здобувачів освіти ОКР «Бакалавр» спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Практична психологія факультету психології. Освітній компонент є нормативним курсом циклу професійної та практичної підготовки фахівця, одним із тих, які зорієнтовані на психологічну діагностику та корекцію. Він покликаний апробувати отримані теоретичні знання на практиці в умовах освітнього процесу. Психолого-педагогічна практика у майбутніх психологів – це частина їхньої освітньої програми, яка передбачає здобуття практичних навичок у реальному педагогічному середовищі. Ця практика спрямована на набуття студентами – майбутніми психологами конкретних педагогічних навичок, вмінь та досвіду, необхідних для роботи в галузі психології. Психолого-педагогічна практика охоплює такі аспекти: Стажування в освітніх установах: Студенти можуть працювати асистентами вчителя, проводити психологічні консультації, вести групові заняття або спостерігати за педагогічним процесом. Участь у психологічних проектах: Студенти можуть брати участь у реалізації проектів з психології, співпрацювати з психологами та вчителями для вивчення конкретних аспектів психології в освітньому середовищі. Проведення психологічних тренінгів та семінарів: Учасники педагогічної практики можуть мати можливість організовувати та проводити тренінги чи семінари для учнів з психологічних тем. Проведення досліджень в освітньому середовищі: Студенти можуть займатися науковою діяльністю, проводити психологічні дослідження в освітньому контексті. Ця практика дозволяє майбутнім психологам отримати реальний досвід роботи в педагогічній сфері, застосувати свої теоретичні знання на практиці та розвивати необхідні педагогічні та психологічні навички для успішної роботи у цій галузі. Пререквізити: загальна психологія, психодіагностика, вікова психологія, педагогіка, педагогічна психологія. Постреквізити: корекційно-реабілітаційна практика, превентивна практика, асистентська-науково-педагогічна практика. Предмет вивчення – особистість здобувача освіти, учнівський колектив, психолого-педагогічна характеристика. Мета і завдання ОК «Психолого-педагогічна практика» Метою педагогічної практики є поглибити і закріпити теоретичні знання, отримані здобувачами освіти в університеті, навчити застосовувати їх на практиці в навчально-виховній роботі з учнями закладів загальної середньої освіти. Основними завданнями ОК ««Психолого-педагогічна практика» є: • аналізувати, відбирати, структурувати зміст навчального матеріалу для розробки типової навчальної програми з дисципліни; • відбирати, узагальнювати, структурувати зміст навчального матеріалу для лекційного виступу; • розробляти та проводити практичні заняття з обраної теми; • використовувати психодіагностичні методи та методики у відповідності з темою практичного заняття; • враховувати при проведенні лекції чи практичного заняття знання про вікові та індивідуальні особливості людини; • здійснювати активізацію діяльності учнів; • застосовувати різноманітні методи, прийоми та засоби навчання; • проводити зворотний зв’язок з аудиторією поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих в процесі навчання з педагогічних і спеціальних дисциплін, їх практичне застосування в навчально-виховній роботі з учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23720
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psy_ped_prakt_metod.pdf500,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.