Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКашуба, Віталій-
dc.contributor.authorБондар, Олена-
dc.contributor.authorДжевага, Володимир-
dc.contributor.authorПимоненко, Марія-
dc.contributor.authorСоботюк, Сергій-
dc.contributor.authorKashuba, Vitaliy-
dc.contributor.authorBondar, Olena-
dc.contributor.authorDzhevaga, Volodymyr-
dc.contributor.authorPimonenko, Mariya-
dc.contributor.authorSobotyuk, Sergii-
dc.date.accessioned2024-02-
dc.date.available2024-02-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКашуба В., Бондар О., Джевага В. Особливості корекційного етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання / Віталій Кашуба, Олена Бондар, Володимир Джевага // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 66–71.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23705-
dc.description.abstractАктуальність. Порушення слуху негативно відбивається на всіх сторонах життєдіяльності дитини. Особливо яскраво це впливає на фізичний розвиток і рівень координаційних здібностей молодших школярів. Отже, актуальність дослідження полягає в необхідності ефективного розвитку координаційних здібностей як базису, формування фонду нових умінь і навичок молодших школярів. Мета дослідження – розробка початкового етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху. Використано такі методи дослідження, як аналіз науково-методичної літератури, аналіз документальних матеріалів, метод антропометрії, метод стабілографії, педагогічні методи дослідження, методи математичної статистики. У результаті проведення дослідження визначено показники координаційних здібностей і фізичного розвитку 62 молодих школярів із порушеннями слуху та 105 практично здорових дітей, вік яких становив 7–10 років. Результати дослідження. У результаті аналізу науково-методичної літератури та власних досліджень установлено, що створення спеціальних умов для оздоровчо-корекційної роботи шляхом підвищення рухової активності з урахуванням виборчих засобів і форм фізкультурно-спортивної діяльності сприяє позитивній динаміці розвитку фізичних якостей та прояву координаційних здібностей. Ґрунтуючись на отриманих результатах дослідження, ми розробили технологію розвитку й удосконалення координаційних здібностей молодших школярів із порушеннями слуху, яка складається з трьох етапів. У статті описано перший етап розробленої технології – початковий, який уключає адаптаційну, а також діагностичну складові частини. Для оцінки вихідного рівня координаційних здібностей та оцінки адаптації організму після закінчення етапу проводився попередній контроль. Перспективи подальших досліджень пов’язані з упровадженням технології розвитку й удосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху в процес адаптивного фізичного виховання.Physical education in educational institutions is an integral part of the whole system of work with children with hearing impairments. The use of full potential of physical culture and sports will help to improve the social interaction of such children and develop motor skills. The Objective of the Study was to develop a correction stage of technology of development and improvement of coordination abilities of primary school students with hearing impairments in the process of adaptive physical education. The following Research Methods were used: analysis of scientific and methodological literature, analysis of documentary materials, method of anthropometry, method of stabilography, pedagogical methods of research, methods of mathematical statistics. As a result of the study, indicators of coordination abilities and physical development of 62 primary school students with hearing impairments and 105 practically healthy children, aged 7–10 years, were determined. Research Results. The 7-months corrective phase is aimed at improving the coordination abilities of hearing impaired students and includes four models of hands-on lessons that have been specifically designed to incorporate purpose-built training exercises. During the corrective phase differentiation of the ways of organizing students in the lesson was also made. At each lesson, the block «Socialization» of copyright technology, both in the process of running games and the use of finger gymnastics, was conducted. At the end of the correction phase, operational control was carried out, which provided information on the positive change of indicators of types of coordination abilities. The Prospect of Further Research is related to determining the effectiveness of technology development and improving the coordination skills of primary school students with hearing impairment in the process of adaptive physical education.uk_UK
dc.format.extent66-71-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмолодші школяріuk_UK
dc.subjectадаптивне фізичне вихованняuk_UK
dc.subjectтехнологіяuk_UK
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UK
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UK
dc.subjectadaptive physical educationuk_UK
dc.subjectcoordination abilitiesuk_UK
dc.subjecttechnologyuk_UK
dc.titleОсобливості корекційного етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of the Correction Stage of Technology of Development and Improvement of Coordination Abilities of Primary School Students with Hearing Impairments in the Process of Adaptive Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationКиївський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-66-71.pdf242,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.